fot. instagram.com/tiffanyandco
Skąd wziął się charakterystyczny już, jasnoniebieski kolor pudełeczek, w które Tiffany zawsze pakuje swoją biżuterię? I co wspólnego ma biżuteria Tiffany'ego z.. kuchnią? Sprawdźcie!
fot. materiały prasowe
1 / 7 Słynny kolorCharakterystyczny, jasnoniebieski kolor pudełeczek, w które Tiffany zawsze pakuje swoją biżuterię tzw. Błękit Tiffany’ego (Tiffany Blue) powstał z inspiracji kolorem… jaj drozda (koniecznie sprawdź w Google!). Odcień do tego stopnia zachwycił Tiffany’ego, że postanowił wykorzystać go jako znak rozpoznawczy firmy. Gdy Tiffany Blue Box weszło na rynek w 1853 roku wywołało tak ogromną sensację, że klienci przychodzili do salonów, próbując nabyć pudełeczko… bez żadnej zawartości.
fot. materiały prasowe
2 / 7 Kuchenne rewolucjeTiffany & Co. założona w 1837 roku przez Charlesa Lewisa Tiffany’ego, później prowadzona przez jego syna Louisa i francuskiego projektanta Jeana Schlumberga, początkowo zasłynęła z produkcji eleganckiej… zastawy stołowej. Zbiór zabytkowej kolekcji można do dziś oglądać w nowojorskim The Metropolitan Museum od Art.
fot. materiały prasowe
3 / 7 Pierwszy zapachTo orzeźwiająca, kwiatowo-piżmowa mieszanka, w której główną rolę odgrywa olejek z irysa (tzw. masło irysowe) pozyskiwany z kłączy roślin zbieranych we Francji w lipcu i sierpniu. Co ciekawe irys to ukochany kwiat Tiffany’ego, który często pojawiał się w biżuterii i naczyniach stołowych. W roku 1900 brosza
w kształcie irysa wysadzana demantoidami oraz szafirami zdobyła główną nagrodę na wystawie światowej w Paryżu.
fot. materiały prasowe
4 / 7 Flakon jak diamentSzklany flakon perfum Tiffany & Co. został zaprojektowany na wzór najsłynniejszych brylantowych szlifów marki. Kunsztowne fasetowanie podstawy nawiązują do ważącego 128,54 karatów Diamentu Tiffany’ego – prawdopodobnie najrzadszego na świecie żółtego brylantu o 82 fasetach, natomiast geometryczne linie górnej części flakonu naśladują szlif Lucida, charakterystyczny dla pierścionków zaręczynowych firmy.
fot. materiały prasowe
5 / 7 „Shine bright like a diamond”Wspomniany cytrynowo-żółty diament, został wydobyty w Kimberleyw Południowej Afryce w 1887 roku. Gdy trafił do kolekcji Tiffany’ego wart był bagatela 26 milionów dolarów! Obecnie jest częścią wystawnej kolii, która we flagowym sklepie przy Piątej Alei pełni funkcję eksponatu. Jego posiadanie to marzenie wielu gwiazd - ostatnią propozycję jego zakupu złożyła Rihanna.
fot. materiały prasowe
6 / 7 Śniadanie u Tiffany’egoPodczas nowojorskiej premiery zapachu Tiffany & Co., zaproszeni dziennikarze mieli okazję poczuć się jak w filmie i naprawdę zjeść śniadanie u Tiffany’ego – na potrzeby eventu w sklepie między gablotami z biżuterią zostały rozstawione stoły, do których kelnerzy podawali dania. Marzysz o podobnym doświadczeniu? Nic straconego? Pod koniec listopada na rogu Piątej Alei i 57 Ulicy zostanie otwarta „The Blue Box Cafe”. Błękitna kawiarnia ma szansę stać się najbardziej instagramowym miejscem na świecie!
fot. materiały prasowe
7 / 7 Ręczna robotaKosmiczne ceny biżuterii przestają dziwić, gdy odwiedzi się warsztat Tiffany, który mieści się drugim piętrze w kamienicy nad sklepem Tiffany & Co. w Nowym Jorku i na własne oczy zobaczy pracę rzemieślników. Nad jednym mikroelementem potrafią spędzić nawet kilka godzin dziennie. Ciekawostka: w manufakturze pracuje wielu Polaków.
Rabat do -30% na wybrane produkty przy zakupie min 2 sztuk. Szczegóły i oferta dostępne na www.answear.com.
Skorzystaj z rabatu i kup wyjątkową biżuterię w doskonałej cenie. Z hasłem “SZALENSTWO” -20% na autorskie wyroby ze srebra i srebra złoconego oraz apaszki. Promocja obowiązuje na www.umiar.pl (wpisz kod podczas finalizacji zakupów), a także w butiku stacjonarnym marki na warszawskiej Saskiej Kępie. Szczegóły w butiku i na stronie.
Najniższa cena apaszki ze zdjęcia z 30 dni przed obniżką - 455 zł.
Cena produktu po zastosowaniu rabatu – 364 zł
Najniższa cena kolczyków ze zdjęcia z 30 dni przed obniżką - 885 zł
Cena produktu po zastosowaniu rabatu - 708 zł
Rabat 20 % na jeden nieprzeceniony artykuł dostępny w sklepach stacjonarnych i na VANGRAAF.COM. Z rabatu można skorzystać tylko jeden raz i nie można go łączyć z innymi promocjami. Wypłata w gotówce, zakup karty podarunkowej lub zwrot za dotychczas zakupione artykuły są wykluczone. Szczegóły u sprzedawcy i na stronie www.
Rabat do -30% na wybrany asortyment dostępny w butiku stacjonarnym i na riskmadeinwarsaw.com Szczegóły u sprzedawcy i na stronie.
Rabat do 40% na sprzęt, odzież i akcesoria sportowe dostępny w sklepie stacjonarnym i na Sportano.pl. Szczegóły w sklepie i na stronie.
Skorzystaj z promocji -30% na nową kolekcję przy zakupie minimum 2 sztuk w salonach i na www.esotiq.com. Promocja nie dotyczy produktów bazowych i kosmetyków. Szczegóły u sprzedawcy i na stronie.