W niedzielę wieczorem modelka oficjalnie potwierdziła swoją współpracę z marką Nike. Na swoim Instagramie umieściła idealne selfie. Ubrana w czarny cop top i legginsy pozuje na tle wielkiego billboardu zapowiadającego najnowszą kolekcję Nike. Kolejne gwiazdorskie nazwisko dopisane do kolekcji Nike. >>>

Reakcja na tę informację zaskoczyła prawdopodobnie wszystkich. Pomimo ogromnej popularności modelki w środowisku młodych dziewczyn i kobiet, decyzja producenta odzieży sportowej została mocno skrytykowana przez internautów.

Pod postem Hadid i na profilu marki pojawiło się dużo negatywnych komentarzy, które w większości dotyczyły jednej sprawy - wagi modelki. Gwiazda w ostatnich miesiącach zrzuciła sporo kilogramów ze względu na intensywne treningi do nadchodzącego pokazu Victoria's Secret.

To kolejny raz, kiedy producent odzieży sportowej zostaje skrytykowany za dobór ambasadora marki. W kampanii pojawia się wychudzona dziewczyna, która nie ma nic wspólnego ze sportem. A już na pewno odbiega daleko od wizerunku zdrowej, naturalnej kobiety. Internauci bez skrupułów wytykają modelce wystające żebra, za mało centymetrów w talii, brak piersi i kościste nogi. 

Czy sportowe marki powinny zatrudniać do kampanii naturalne dziewczyny, które promują zdrowy i aktywny tryb życia? Jakie jest Wasze zdanie na ten temat?