Pandora jest jedną z naszych ulubionych marek biżuteryjnych, która stawia na jakość wykonania, wyszukane wzory, zróżnicowane kolory, ale też emocje i piękno. Bardzo cieszy nas więc fakt, że twarzą Shine, czyli najnowszej kampanii marki oraz jej ambasadorką została Ciara

W kolekcji Shine znajdziemy produkty pokryte 18-karatowym złotem, które swoją strukturą przypominają plaster miodu. W ofercie znajdują się przepiękne chokery, pierścionki, wisiorki, a także kultowe już charmsy.

Jesteśmy zachwycone zdjęciami z Ciarą. 32-letnia piosenkarka obwieszona biżuterią Pandory wygląda naprawdę pięknie. Do tego, jak sama przyznała, bardzo cieszy się nawiązaniem swojej współpracy akurat z tą marką jubilerską, ponieważ chce być inspiracją dla innych kobiet, które nie do końca wiedzą, jak wyrazić siebie i jak zabłysnąć, a poza tym uważa to za kreatywną formę rozwoju samej siebie jako artystki.

Jako artystka, uważam, że fajnie jest współpracować z takimi markami jak Pandora, ponieważ jest to inna forma poszerzenia własnej kreatywności. W tym przypadku chodzi o inspirowanie kobiet i zachęcanie ich do stawiania na rozwój osobisty. Jestem podekscytowana takimi chwilami, ponieważ dla mnie także jest to pewnego rodzaju rozwój osobisty.

ZOBACZ TAKŻE:  >>> Najpiękniejsze pierścionki zaręczynowe, które będą hitem w 2018 roku!

Piosenkarka z sentymentem wspomina swoją przeszłość, a szczególnie okres dorastania, kiedy była rasową chłopczycą. Okazuje się, że prawdziwą pewność siebie zdobyła po osiągnięciu licznych sukcesów muzycznych, m.in. kiedy w 2006 roku zdobyła nagrodę Grammy. Wtedy też, w myśl kampanii Shine, zaczęła błyszczeć. Ten błysk pozostał z nią, towarzyszył przy narodzinach jej dzieci i wciąż jaśnieje każdego kolejnego dnia. W naszej galerii znajdziecie zdjęcia z kampanii Shine oraz wideo z planu całej sesji – dajcie znać, co myślicie. My jesteśmy zachwycone!