Jej koncert na tegorocznym Open'er Festival przyciągnął tłumy. I zdecydowanie był jednym z tych najbardziej udanych. Bo Dua Lipa na scenie bez dwóch zdań czuje się jak ryba w wodzie, a jej energia szybko udziela się publiczności, która na pamięć zna takie kawałki, jak New RulesBe The One, Lost In Your Light czy Blow Your Mind. A jak ta brytyjska artystka o kosowsko-libańskich korzeniach radzi sobie jako modelka? Jak się okazuje - również nieźle, o czym możemy się przekonać oglądając zdjęcia najnowszej kampanii Patrizia Pepe.

Artystka została twarzą najnowszej, jesienno-zimowe kolekcji włoskiej marki. Zdaniem dyrektor kreatywnej brandu Patrizii Bambi, „osobowość Dua jest fascynująca tak, jak jej muzyka i dokładnie odzwierciedla styl Patrizii Pepe - współczesny i nostalgiczny zarazem". A co o współpracy z włoską marką mówi wokalistka?

„Kocham włoski styl w wydaniu tej marki! Łączy zmysłową, subtelną kobiecość z ostrymi rockowymi klimatami" - przyznaje 22-letnia wokalistka.

Autorem kampanii jest fotograf i reżyser Sharif Hamza, publikując w czołowych branżowych magazynach i mający na swoim koncie współpracę z takimi brandami, jak Dior, Max Mara, H&M, Iceberg czy Balenciaga. Oprócz zdjęć powstało również wideo, w którym usłyszymy cover numeru Bang, Bang. Premiera klipu będzie miała miejsce 20 września podczas Milan Fashion Week.