Louis Vuitton nie tylko może pochwalić się tym, że jest najdroższą modową marką na świecie (o tym przeczytacie więcej TUTAJ), ale również faktem, że współpracuje z najpopularniejszymi twarzami show-biznesu. Do grona gwiazd promujących francuski dom mody należą m.in. Catherine Deneuve, Michelle Williams, Charlotte Gainsbourg, Jennifer Connelly, Alicia Vikander, Léa Seydoux czy Selena Gomez. Wszystkie te panie bez wątpienia należy też nazwać muzami Nicolasa Ghesquière'a, bo to za jego kadencji rozpoczęły one współpracę z Louis Vuitton, a prywatnie utrzymują z dyrektorem kreatywnym brandu przyjacielskie relacje. 

Dzisiaj lista ambasadorek słynnego domu mody powiększyła się o kolejne znane nazwisko i kolejną wyjątkową kobietą. Na instagramowym profilu Louis Vuitton, jak i u samego Nicolasa Ghesquière'a pojawiła się dzisiaj informacja, że nową twarzą marki została Emma Stone. Jak donosi serwis PageSix, tegoroczna laureatka Oscara dla najlepszej aktorki pierwszoplanowej za film La La Land, podpisała z LVMH, czyli właścicielem Louis Vuitton, 2-letni kontrakt o wartości wahającej się między 6 a 10 milonami dolarów. 

28-latka ma już nawet za sobą debiut w roli ambasadorki. Na trwającym właśnie BFI London Film Festival premierę miał najnowszy film z Emmą w roli głównej, czyli Battle of the Sexes, który do polskich kin wejdzie 8 grudnia. Na czerwonym dywanie aktorka pojawiła się w sukni projektu Nicolasa Ghesquière'a, pochodzącej z najnowszej kolekcji na wiosnę-lato 2018. Teraz nie pozostaje nam nic innego, jak tylko czekać na pierwsze efekty współpracy w postaci kampanii.