Bazą wszystkich modeli jest nowoczesna i uniwersalna forma oraz szlachetna dzianina miękko otulająca i dopasowująca się do każdej sylwetki. Elementem rozpoznawalnym kolekcji jest literkowy print, w którym projektantka rozkłada na czynniki pierwsze swoje logo i bawi się nim, prezentując je w różnych konfiguracjach.

Tym razem oprócz subtelnych i wyrafinowanych printów w monochromatycznych kolorach projektantka wprowadza także zabawne elementy graficzne, które są dowodem jej dystansu do mody, a jednocześnie podkreślają kobiecy charakter projektów. Czerwone usta, czerwona szminka, kwadratowe oprawki okularów to charakterystyczne elementy wizerunku samej Joanny, które bez problemu odszyfrują znawcy mody, a już na pewno wielbicielki jej projektów.

Ubrania LOGO GAME w wersji letniej uszyto z ultralekkiej, niemalże ażurowej dzianiny idealnej na gorące lato. Projektantka zdecydowała się tu na sprawdzone i ponadczasowe melanże szarości oraz grafitu z bielą i srebrem.

Podobnie jak w poprzednich edycjach w linii LOGO GAME znajdziemy: T-shirty, topy z rękawami ¾, bluzki z asymetrycznym dołem oraz bluzki a’la tuniki. Zupełnie nowe w kolekcji są sukienki w różnych długościach - od mini po wersję maxi do kostek.

W ubraniach LOGO GAME każda kobieta poczuje się lekko i swobodnie, bo to kolekcja młoda duchem, nie narzucająca barier wiekowych, ale konsekwentnie utrzymana w duchu marki, której tożsamość od lat wyznaczają minimalizm i ponadczasowa elegancja.

Kolekcja LOGO GAME dostępna na www.joannaklimas.com oraz na mostrami.pl.

Zobacz gwiazdy w ubraniach z kolekcji LOGO GAME.

Zobacz także:

ZOBACZ TEŻ: Buty od Kanye'go Westa już niebawem w sprzedaży

ZOBACZ TEŻ: Vanessa Hudgens w sukience w kratkę. Odtwarzamy jej stylizację

ZOBACZ TEŻ: Nowa kolekcja Shameless. Poza koszulkami i bluzami pojawią się...