Już jest nowe odświeżone wydanie magazynu „Glamour” z trzema okładkami do wyboru: z Kobietami Roku Glamour – Natalią Nykiel i Joanną Jędrzejczyk oraz wybraną przez czytelniczki Dziewczyną Roku Glamour, Klaudią Halz.

Relaunch magazynu został przeprowadzony w oparciu o wyniki badań zrealizowanych na zlecenie Burda Intrenational Polska. 

W nowym odświeżonym „Glamour”, który ma aż 236 stron jest jeszcze więcej mody, urody, fitnessu zdrowia, kultury oraz  psychologii, pojawiły się również nowe działy m.in. Newsletter (tj.  modowe mikrotrendy w ujęciu lifestylowym) oraz Wellbeing (tj. jak utrzymać ciało i duszę w super formie). Magazyn zyskuje również nowy layout, który jest bardziej nowoczesny, czytelny i przejrzysty.

W dziale Fashion znajdziecie dużo praktycznych porad i trendów sprawdzonych przez redakcję a w dziale Beauty produkty i zabiegi sprawdzone przez redaktorki magazynu „Glamour”. W dziale Generacja przeczytacie o tym jak dobrze funkcjonować we współczesnym świecie. W dziale Extra znajdziecie  temat numeru, czyli zjawisko lub trend, który zainspirował redakcję w tym miesiącu i jest ucieleśnieniem misji magazynu „Glamour”. W dziale Hotline przeczytacie o najciekawszych wydarzeniach i doświadczeniach kulturalnych, które dostarczą rozrywki i przyjemności.

Ponadto razem z październikowym numerem magazynu „Glamour” rusza Akcja „Szaleństwo zakupów” z kuponami rabatowymi do wykorzystania w sklepach w całej Polsce.

Relaunch magazynu wspierać będzie ogólnopolska kampania reklamowa obejmująca TV (TVN, TVN Style, PST Theme Pakiet Kobiecy, PTV MIX KOBIECY), radio: RMF FM oraz Radio Eska, kino Atlantic, ekrany na dworcach Platform Channel, prasę (tytuły własne Burdy), kampanie w Internecie (ONET, WP oraz strony internetowe Wydawnictwa). Za zakup kampanii TV odpowiada Stracom, działania promocyjne zaplanował dział marketingu Burdy International Polska.

Październikowy Glamour już w sprzedaży!