Siostry Kardashian już dawno odniosły sukces z własną linią kosmetyków. Najlepiej sprzedające się elementy to to, z czym słynne siostry najłatwiej się kojarzyły kilka lat temu, gdy produkty wchodziły na rynek - sztuczna opalenizna, długie rzęsy i bronzery. Nic dziwnego, że kolejna celebrytka z klanu Kardashian-Jenner również postanowiła zarobić na tym, z czym w kategorii beauty kojarzy się najlepiej - poznajcie Kylie Jenner Lip Kit

Lip Kit to zestaw trzech najważniejszych produktów do makijażu ust - pomadki, błyszczyka oraz konturówki. Wszystkie trzy zestawy utrzymane są w ulubionej kolorystyce Kylie. Nie znajdziecie tu wyrazistej czerwieni, mocnej fuksji ani słodkiego różu. Kolory Kylie to odcienie brązu - celebrytka wybrała dla nich specjalne nazwy: Dolce K, Candy K oraz True Brown K

Kylie wie, jak rozpromować swój produkt, nawet jeszcze przed jego premierą. Na Instagramie powstało już specjalne konto dedykowane promocji zestawu kosmetyków. Konto @LipKitbyKylie ma już 400 tys. followersów - to grupa, którą udało się zebrać w... jeden dzień. Powstała też oczywiście strona internetowa, za której pośrednictwem można będzie kupić zestawy. 

Kylie twierdzi, że stworzenie idealnej formuły i odcieni zajęło jej aż dwa lata. Efekt? Trzy wersje kolorystyczne, bezolejowa formuła z 25% pigmentu w każdym z produktów oraz idealne proporcje składników, które dają trwały efekt i wyrazisty kolor. Cena zestawu to 29 dolarów, ale biorąc pod uwagę popularność wszystkiego, co promuje w swoich mediach społecznościowych Kylie, cena wkrótce wzrośnie. Wyprzedanie się produktów w minutę to niewątpliwy sukces, a jednocześnie element podkręcający atmosferę wokół premiery.

Czy kosmetyki z nazwiskiem Kylie na opakowaniu są rewolucyjne? Z pewnością nie. Nie sądziłyście chyba jednak, że w całym zamieszaniu chodzi o coś tak przyziemnego jak kosmetyk? Jak głosi hasło nowej marki - "So Glam. So Kylie"