Do tej pory jedynie współpracę z Alexandrem Wangiem szwedzki gigant ogłosił w czasie festiwalu Coachella. Jednak kiedy wczoraj na swoim Instagramie H&M zapowiedział, że 15 kwietnia zdradzi swój największy sekret roku, wszystko było jasne. W dodatku niektórzy dosyć szybko domyślili się, o kogo może chodzić. Dziś oficjalnie potwierdzono – kolekcja Moschino dla H&M pojawi się w sklepach jesienią! Kolorowe paski oznaczające brak sygnału telewizyjnego, które wykorzystano w komunikacji, od początku zdradzały, że musi mieć z tym coś wspólnego Jeremy Scott. To bowiem jeden z jego znaków rozpoznawczych.

[QUIZ] Jak dużo wiesz o współpracach marki H&M z projektantami? >>>
 

Kolekcja Moschino x H&M

Amerykański projektant od 2013 roku pełni w słynnym włoskim domu mody rolę dyrektora kreatywnego. Przez wszystkie te lata zdążył udowodnić, że jego fantazja nie zna granic. Modelki ubierał w swetry z wizerunkiem SpongeBoba, na potrzeby kolekcji na jesień-zimę 2014 przerobił logo McDonald's, by innym razem zabawić się wizerunkiem Barbie. Stworzył suknie przypominające wycinanki dla dzieci, a jedne z jego ostatnich kreacji dla Moschino wyglądały jak gigantyczne bukiety kwiatów. Patrząc na dorobek Jeremy'ego Scotta nie mamy wątpliwości, że będzie to najbardziej odjechana kolekcja w historii szwedzkiego giganta. H&M zapowiedział, że projekty ze specjalnej linii sygnowanej przez Moschino trafią do sprzedaży 8 listopada 2018 roku. Podobnie jak poprzednio, pojawią się wyłącznie w wybranych lokalizacjach oraz online. Wiadomo również, że nie będzie to zwykła linia typu ready-to-wear (gotowa do noszenia). Jeremy Scott pod szyldem włoskiego domu mody stworzył kolekcję łączącą haute couture ze stylem ulicy oraz poczuciem humoru! Jej pełna nazwa to Moschino [TV] H&M.

„Moschino [tv] H&M miesza pop, uliczny styl, niebanalne motywy i glamour – to kolekcja, która idealnie wpisuje się w aktualne tendencje w świecie mody. Jeremy Scott jest niesamowity – wie, jak bawić się stylem i przyciągać uwagę fanów z całego świata” – powiedziała Ann-Sofie Johansson, Creative Advisor H&M.

Tego więc w sieciówce jeszcze nie było! I dlatego znając Scotta spodziewać możemy się... wszystkiego. Choć pierwsze projekty zostały już ujawnione, ciężko powiedzieć, czy wyznaczają one w pełni motywy przewodnie całej współpracy. Kurtkę we wzór płyt CD jako pierwsza założyła modelka Gigi Hadid. Zaprezentowała się w niej na imprezie Moschino towarzyszącej festiwalowi Coachella 2018 (zdjęcie na samej górze, drugie znajdziecie poniżej). Do niej modelka dobrała gruby, złoty łańcuch w formie paska i naszyjnika oraz wysokie czarne pikowane kozaki. I to akurat może oznaczać tylko jedno - kolekcja pełna będzie wyrazistych (i bogatych) dodatków. Jak czytamy w notce prasowej - Scott zaprojektował damską i męską linię, pełną gamę akcesoriów oraz... kilka niespodzianek. Sam pozując do zdjęć z Gigi ujawnił, co przygotował dla panów. Będąc najlepszą reklamą swojej twórczości, pokazał się wczoraj w czarnym dresie z printem imitującym złote łańcuchy.

„Jestem niesamowicie dumny z kolekcji MOSCHINO [tv] H&M. Od zawsze starałem się przemówić poprzez modę do różnych ludzi z całego świata, a dzięki tej współpracy będę w stanie dotrzeć do większej grupy fanów niż kiedykolwiek wcześniej” – powiedział Jeremy Scott, dyrektor kreatywny MOSCHINO.


Moschino x H&M to osiemnasta już kolekcja stworzona przez światowej sławy markę czy projektanta dla H&M. Minionej jesieni ekskluzywną linię w Los Angeles zaprezentował Erdem, a całą serię, ten wieloletni projekt, w 2004 zainaugurował Karl Lagerfeld. Do tej pory H&M współpracował także ze Stellą McCartney, duetem Viktor & Rolf, Roberto Cavallim,Comme des Garçons, Matthew Williamsonem, Jimmym Choo, Sonią Rykiel, Lanvin, Versace, Marni, Maison Martin Margiela, Isabel Marant, Balmain i z Alexandrem Wangiem oraz Kenzo.

Wszystkie kolekcje projektantów dla H&M - przypominamy ekskluzywne współprace! >>>