W ostatnim czasie najsilniejszą tendencją w branży beauty jest angażowanie mężczyzn do kampanii kosmetyków. Przykłady? James Charles dla CoverGirl, Darnell Bernard dla L'Oréal Paris czy Lewys Ball dla Rimmela. ASOS także postanowił pójść w ślady największych kosmetycznych marek. Do kampanii swojej najnowszej linii kosmetyków zaprosił młodych chłopaków i dziewczyny o wyjątkowej urodzie! Portrety przedstawiają modeli w fantazyjnych makijażach, wykonanych produktami ASOSa. Naszym faworytem jest piegowaty młodzieniec z niebieskim cieniem na dolnych powiekach – nie możemy doczekać się piątku, aby wykorzystać ten pomysł podczas przygotowań na wieczorną imprezę.

#kindashy - nowa kolekcja kapsułowa Bershka Beauty. >>>

Nowe produkty do makijażu ASOS kupimy w przystępnych cenach, każdy z nich kosztuje mniej niż 20 dolarów. Co dokładnie znajdziemy wśród kosmetycznych nowości? Matowe pomadki do wyboru płynne lub w sztyfcie, bronzery, rozświetlacze w sztyfcie, pudry, palety do brwi oraz eyelinery. Jednym słowem jest w czym wybierać!