Pod koniec marka szwedzka firma H&M ogłosiła narodziny nowej marki w swoim portfolio. ARKET, czyli po szwedzku kartka papieru to odwołanie do minimalizmu, którego korzenie znajdziecie w szwedzkiej kulturze. W sprzedaży znajdziecie modę męską, damską, dziecięcą, a także produkty do domu, które będą charakteryzowały trzy określenia: zrównoważony rozwój, trwałość i jakość.

Do obiegu trafi autorska linia marki, ale także produkty marek nie związanych ze szwedzką firmą. Ubrania będą nieco droższe niż te sprzedawane w sklepach z portfolio H&M. Misją ARKET jest zaprojektowanie produktu ponadczasowego, funkcjonalnego i co najważniejsze wysokiej jakości.

Już wiemy, że w pierwszej kolekcji ARKET znajdzie się miejsce między innymi dla kaszmirowej spódnicy, długą sukienkę z rękawami w kwiaty, beżowy trencz czy na miarę skrojone dżinsy. Co ciekawe elementy z pierwszej kampanii będą powtarzane przez kolejne sezony w różnych wariantach kolorystycznych i uszyte z innych materiałów - chodzi tu o zachowanie ciągłości i ponadczasowości przy tworzeniu kolekcji z metką ARKET. 

Ceny ubrań ARKET wahać się będą od 45 $ do 130 $ i będą droższe o tych w znanej na całym świecie sieciówce H&M. Dlaczego? Wszystko przez większe zaangażowanie w tworzenie tej kolekcji, które są wytwarzane w bardziej i przyjazny środowisku sposób. 

Zrównoważony rozwój głównym elementem marki ARKET i w naturalny sposób został włączony we wszystkie procesy, od wyboru dostawców, materiałów i informowania klientów o tym, jak dbać o swoje produkty przedłużając ich żywotność - czytamy w oficjalnej informacji prasowej marki ARKET.