Na Glamour.pl po raz pierwszy możecie zobaczyć najnowszą kampanię House jesień-zima 2017/18. I podobnie jak nam, powinna Wam przypaść do gustu, bo traktuje modę i zakupy nieco z przymróżeniem oka. Kolekcję brandu, w której rządzą warstwy, eklektyczne zestawienia i  elementy inspirowane tendencjami prosto z wybiegów, promują zdjęcia autorstwa Kuby Dąbrowskiego, a także pełne poczucia humory i pozytywnej energii filmy. Zarówno kadrom jak i materiałom wideo przyświecają trzy główne hasła.

Pierwsze to „Before anyone else” - żartobliwe podejście do zakupów w sklepie online, czyli najszybszej drogi, by być blisko najświeższych trendów. „All eyes on you”, czyli drugi film z serii, prezentuje historię dziewczyny, dla której moda jest najważniejsza, a jej trendowe stylizacje pochodzą z limitowanych kolekcji dostępnych tylko w sklepie online brandu. Z kolei trzeci film pod hasłem „Easier than life” pokazuje, że w życiu nic nie jest takie proste, jak zakupy na housebrand.com. 

Za realizację kampanijnych filmów House odpowiadają Krzysztof Kosz, Kuba Bujas oraz Kacper Fertacz, operator znany między innymi ze zdjęć do filmów Ostatnia rodzina czy Hardkor Disko. W krótkich klipach możecie również usłyszeć muzykę skomponowaną specjalnie dla House przez Zeppy Zepp’a, twórcę współpracującego m.in. z Taco Hemingwayem czy kolektywem Flirtini.