Dla fanów koncernu oraz marketingowców z branży, był to nieco zaskakujący, ale – ostatecznie – zrozumiały ruch. Po co bowiem rezygnować z czegoś, co radzi sobie świetnie, cieszy się ogromną rozpoznawalnością i zyski z jego sprzedaży wciąż rosną? Jak się okazuje, chociażby po to, by... zarobić jeszcze więcej. Producent kultowego napoju postanowił bowiem całkowicie wycofać ze sprzedaży Coca-Colę Zero i zastąpić ją innym produktem. Nie tylko będzie mieć on zmienioną etykietę oraz recepturę, ale także nową-starą nazwę. Zapomnijcie więc o Coke Zero i powitajcie... Coca-Colę Zero Sugar. Nowe słowo „cukier” w nazwie, jeszcze bardziej ma podkreślić, że nie znajdziemy go w składzie tego napoju,

Coca-Cola Zero Sugar smakiem zbliżona jest bardziej do oryginalnej coli. Wiadomo także, że sprzedawana będzie w czerwonych etykietach z elementami czerni. Marka zrezygnowała z ciemnej identyfikacji wizualnej produktu. Kiedy nowy napój trafi do Polski? Tego jeszcze nie wiadomo. W Stanach Zjednoczonych premiera zaplanowana jest na 1 sierpnia.