Jest kilka polskich marek, które świetnie radzą sobie na zagranicznym rynku. A jednym z elementów składających się na ten sukces, jest dostępność ubrań tych brandów w popularnych domach handlowych. Do tych, które radzą sobie najlepiej, zdecydowanie zaliczają się La Mania, której projekty można kupić choćby w londyńskim Harrodsie i amerykańskiej sieci Barneys, a także Local Heores - w tym przypadku są to sklepy Selfridges czy Urban Outfitters.

Teraz powody do świętowania ma również założona w 2008 roku przez siostry Kamilę i Anitę Nawarkiewicz marka Femi Stories. Ich asortyment trafił właśnie do sklepu amerykańskiej sieci domów towarowych Macy's, a dokładnie do salonu w Fort Lauderdale na Florydzie. Marka znalazła się w grupie wyselekcjonowanych brandów, które pojawiły się w nowej koncepcji pop-upów o nazwie "The Market @ Macy's”.

Do tej pory streetwearowa marka, funkcjonująca wcześniej pod nazwą Femi Pleasure, dostępna była już m.n. w Kanadzie, a naszym kontynencie w Hiszpanii, Portugalii, Irlandii, Belgii, Grecji czy na Węgrzech. W Polsce Femi Stories ma swój główny salon na warszawskim Powiślu, we Wrocławiu, dwa sezonowe we Władysławowie i oczywiście sklep online. 

ZOBACZ TAKŻE: Polska marka MISBHV łączy siły Reebokiem!