Dla nikogo nie będzie chyba zaskoczeniem, że w raporcie najczęściej wyszukiwanych słów w Google w 2017 na górnych pozycjach plasują się kolejno bitcoin, Meghan Markle i Iphone. Za to jeśli chodzi o modę – ku zdziwieniu wielu - nie będzie to wcale Chanel, YLS czy Supreme.

Za  sprawą millenialsów ten ranking jednogłośnie wygrywa amerykańska marka fast fashion Fashion Nova. Na czym polega jej sukces? Nie chodzi tylko o dizajn bezbłędnie trafiający w ich gust. Influencerzy firmujący markę swym wizerunkiem, media społecznościowe jako "wybieg", szeroka rozmiarówka odpowiadająca realnym kształtom i przystępne ceny – tak w skrócie można opisać fenomen tego brandu. Plus strategia pozostawania blisko klienta czyli m.in. repostowanie zdjęć miłośniczek Fashion Nova, a tych nie brakuje - na samym Instagramie  jest ich prawie 10 milionów, czyni ją najpopularniejszą marką mijającego roku.

Nie bez znaczenia jest też głos gwiazd, które przyznają się do noszenia projektów z metką FN, jak choćby raperka Cardi B. Jak mówi, nie ma nic dziwnego tym, że sięga po sukienkę za 30 dolarów, czyli w standardowej cenie FN, mimo że mogłaby pozwolić sobie na wspomnianą wyżej Chanel.

Dodatkowo, inaczej niż konkurencja, Fashion Nova nie marginalizuje kobiet o pełniejszych kształtach. Przeciwnie, ma dla nich specjalnie dedykowaną linię, w której nie znajdziecie workowatych, maskujących bujne kształty projektów. Poza tym Fashion Nova Curvy nie zamyka się w osobnej sekcji, ale jest pełnoprawną częścią kolekcji. Ma też własny Instagram, na którym może pochwalić się większą frekwencją, niż niejedna sieciówka.

Znaliście Fashion Nova? Zgadlibyście, że to własnie ta marka najlepiej się wyszukiwała w tym roku?