Emily Ratajkowski mając 14 lat podpisała kontrakt z podpisała kontrakt z nowojorską agencją modelek Ford Models - w portfolio agencji między innymi: Amber Rose, Bar Refaeli, Paris Hilton czy Twiggy. Od tamtej pory brała udział głównie w kampaniach firm odzieżowych, a także w dwóch klipach. To one, a głównie jeden z nich sprawił, że Emily ze zwykłej modelki stała się rozpoznawalną na całym świecie seksowną dziewczyną.
Ten klip to oczywiście obraz do piosenki „Blurred Lines” Robina Thicke. Emily Ratajkowski nie ma problemu z pokazywaniem swojego ciała. Zarówno we wspomnianym klipie jak i w filmie "Gone Girl" pokazała naprawdę wiele. Nie ma co się oburzać - dziewczyna akceptuje swoje ciało i nie ma oporów przed wykorzystywaniem go w pracy jako modelka.
W najnowszej kampanii reklamującej biżuterię Jacquie Aiche Emily Ratajkowski pozuje topless. Jej piękne ciało jest tłem zdjęć pokazującej bardzo kobiecą linię biżuterii.
Oburza czy zachwyca? Jakie jest wasze zdanie na temat tego typu sesji zdjęciowych?