To nie jest pierwsza kampania marki Karl Lagerfeld z udziałem Freji Beha Erichsen. Duńska modelka była jej twarzą dwukrotnie: w 2009 roku i w 2011. W tym roku po raz pierwszy dołączył do niej Baptiste Giabiconi.

Motywem przewodnim najnowszej kolekcji jest Karl i jego kotka Choupette w postaci robotów. 

Freja Beha Erichsen w roli modelki zadebiutowała w 2005 roku. Od tamtej pory pojawiła się na wybiegach najważniejszych domów mody: Chanel, Valentino, Balmain, Gucci, Burberry, Prada, Christian Lacroix, Miu Miu, Louis Vuitton. Wzięła udział także w licznych kampaniach reklamowych, z których na uwagę zasługują między innymi: zapach CK by Calvin Klein czy zapach Gucci by Gucci. 

Baptiste Giabiconi w 2008 roku podpisał kontrakt z nowojorską agencją DNA Model Management i od tego czasu zdążył już być twarzą Chanel i domu mody Karla Lagerfelda, a także wziął udział w sesjach okładkowych najważniejszych magazynów modowych. W 2009 roku portal models.com uplasował go na pierwszym miejscu w rankingu "najlepszych męskich modeli z całego świata.

ZOBACZCIE KAMPANIĘ KARL LAGERFELD WIOSNA-LATO 2016 >>>