W maju sieciówka podała oficjalną informację potwierdzającą współpracę z domem mody Kenzo. Od tego czasu żadna ze stron nie zabrała głosu w tej sprawie. Nie licząc kilku zdjęć ukazujących projekty mające pojawić się jesienią, nie zdradzono żadnych informacji, kto będzie twórcą kampanii, ani kto zostanie jej twarzą. Na początku tygodnia duet przerwał panującą ciszę, wypuszczając film zza kulis powstawania kampanii.

Twórcą najnowszej kampanii jest Jean Paul Goude, francuski grafik, fotograf i reżyser. Na swoim koncie ma kampanie reklamowe dla Chanel i Prady oraz wieloletnią współpracę z modelką/piosenkarką Grace Jones. Artystka znana jest ze swojego wyraźnego, wręcz kontrowersyjnego wizerunku, za który odpowiedzialny był Goude.

Nic dziwnego, że w kampanii promującej współpracę H&M z Kenzo pojawia się imponujące i zróżnicowane towarzystwo. Top modelka Iman, aktorki Rosario Dawson i Chloë Sevigny, raper Chance the Raper, japoński muzyk Ryūichi Sakamoto, Suboi i Xiuhtezcatl Martinez. Ostatnimi czasy H&M walczy o zróżnicowanie w świecie modelingu, więc nikogo nie powinno dziwić różnice pojawiające się między ambasadorami najnowszej kampanii.  

Fotograf zdradza, że Lim i Leon, główni dyrektorzy domu mody Kenzo, już na pierwszym spotkaniu byli zdecydowani jaki kierunek obrać. Projektanci zainspirowali się wcześniejszymi szkicami fotografa, które wykonane zostały w latach 70. Stylistycznie i kolorystycznie utrzymane są w tym samym duchu co projekty Kenzo. W krótkim filmie zauważyć można kolejne projekty, które swoją premierę będą miały 3 listopada w wybranych sklepach H&M. Neonowe kolory, wielobarwne grafiki, wysokie czapki, a wszystko to naznaczone tygrysimi pasami, które są znakiem rozpoznawczym marki Kenzo.