Premiera ekskluzywnej kolekcji stworzonej przez światowej sławy projektantów dla giganta odzieżowego H&M, zawsze wiąże się z wielkimi emocjami. W pierwszej połowie roku marka zawsze ogłasza, kto tym razem będzie odpowiedzialny za stworzenie tej unikatowej linii ubrań.

Następnie wypuszcza pojedyncze zdjęcia kampanii budując w ten sposób zainteresowanie wokół wydarzenia, a kilka tygodni przed premierą pokazuje cały lookbook tej wyjątkowej współpracy. Autorem zdjęć tegorocznego jest Oliver Hadlee Pearch. 

W lookbooku znajdziecie zdjęcia prezentujące różnych artystów i aktywistów, między innymi: Amy Sall, studentka i aktywistka z Nowego Jorku, która jest założycielką SUNU: Journal of African Affairs, Critical Thought + Aesthetics, Juliana Huxtable, artystka, poetka i DJka, również mieszkającą na co dzień w Nowym Jorku, Isamaya French, mieszkająca w Londynie makijażystka, członkini londyńskiego kolektywu The Adams Company, Oko Emobo, mieszkający w Paryżu muzyk i performer, frontman zespołu 19. 

3 listopada w ponad 250 sklepach na całym świecie (i w sprzedaży online), w tym także w warszawskim przy ulicy Marszałkowskiej, dostępna będzie kolekcja KENZO x H&M. 

ZOBACZCIE CAŁY LOOKBOOK KOLEKCJI H&M X KENZO >>>