Do zbudowania kolekcji projektant wykorzystał wełny, jedwabie, żakardy oraz tkaniny high-tech. Inspiracją projektanta w tej kolekcji było malarstwo konstruktywistyczne, co przejawia się przede wszystkim w kolorystyce - ostre, czyste, kontrastujące barwy oraz uniwersalność formy. Mecenasem kolekcji były MODO Domy Mody w Warszawie.

MODO Domy Mody to jedyne takie centrum w Polsce. Ponad 80% z 16 tys. mkw powierzchni najmu centrum zajmą modowe marki. By ułatwić klientom poszukiwania poszczególnych butików MODO podzielono na trzy strefy: Art Fashion – strefa designu, Brand Fashion – moda marek i POP Fashion – moda popularna. Każda z nich zgromadzi unikalne portfolio marek, skierowanych do konkretnego segmentu rynku. Strefy te nie będą odcięte od siebie, lecz mają się przenikać tworząc jedną całość.

ZOBACZ TEŻ: Transparent Shopping Colective: Elementy i Balagan. LOOKBOOK

ZOBACZ TEŻ: Michael Hekmat x Blessus. Lookbook jesień-zima 2015/2016

ZOBACZ TEŻ: Nowy lookbook Ready-to-Wear Simple jesień-zima 2015/2016