W najnowszej kampanii marki Target naszą uwagę zwraca coś więcej, niż tylko piękne stroje kąpielowe. Modelki, które pojawiły się na zdjęciach promujących wiosenno-letnią kolekcję nie zostały potraktowane Photoshopem. Jest to pierwsza taka kampania w historii marki, dzięki czemu Target dołącza do coraz liczniejszej grupy firm walczących o naturalność w świecie mody.

Ruch "body positive" zyskał na popularności kilka sezonów temu, lecz dopiero teraz przestał spotykać się z ogromną falą negatywnych komentarzy ze strony internautów. Jest to bezpieczny ruch ze strony marki, która kilka lat temu musiała walczyć z oskarżeniami o nadmierną ingerencję w wygląd modelek. W najnowszej kampanii oprócz kobiet różniących się od siebie kształtami, pojawiają się również modelki z ciemniejszą karnacją. Dziewczyny nie wstydzą się swoich niedoskonałości (rozstępów) i z uśmiechem na twarzy zachęcają kobiety do większej pewności siebie.

W kampanii marki Target pojawiła się Denise Bidot (właścicielka marki NoWrongWayMovement), Kamie Crawford (blogerka, prezenterka telewizyjna), Lizzie Armanto (skatebordziska) i Megan Batoon (tancerka, Youtuberka). Dziewczyny są odzwierciedleniem tego jak w dzisiejszych czasach powinien wyglądać świat mody - otwarty na różnorodne typy kobiet.

Jak wam się podoba naturalna kampania marki Target?