Urban Legend to nowa polska marka specjalizująca się w strojach kąpielowych. Właśnie ukazała się ich pierwsza kolekcja, w której znajdziecie wyszukane kroje i fasony podkreślające kobiecą sylwetkę. Założycielka marki w swojej strategii zakłada nie tylko ekspansję na polski rynek, ale także myśli globalnie. W związku z tym kolekcja będzie dostępna także w butikach stacjonarnych w Niemczech, Austrii i Słowacji. W egzotycznej sesji zdjęciowej wystąpiła modelka, Kilija Rioja, w obiektywie Dominika Śmiałowskiego.

WSZYSTKO, CO POWINNIŚCIE WIEDZIEĆ NA TEMAT NOWEJ MARKI JESSIKI MERCEDES >>>

Filozofią marki Urban Legend jest body positive - chodzi o pokazanie kobietom, że każda z nich jest piękna, niezależnie od rozmiaru, czy typu figury. Hasłem przewodnim pierwszej kolekcji strojów kąpielowych jest explore, czyli rozwijaj się i odkrywaj świat. Kostiumy kąpielowe stworzone zostały z wysokiej jakości włoskich materiałów: włoska lycra o składzie 80% poliamid i 20% elastan. Kolekcja dostępna jest za pośrednictwem sprzedaży online, a także w butikach stacjonarnych w Berlinie, Wiedniu, Bratysławie oraz w Warszawie i jeszcze w tym sezonie będą pojawiać się w kolejnych krajach, nie tylko europejskich.