W tym roku do współpracy przy męskiej kolekcji marka H&M zaprosiła muzyka The Weeknd (zastąpił on Davida Beckhama, który swoim nazwiskiem sygnował między innymi bieliznę i ubrania Modern Essentials). Szwedzka sieciówka tym razem postanowiła dotrzeć do młodszej grupy odbiorców, dlatego też wybrała kanadyjskiego piosenkarza (rocznik 90').

The Weeknd, a właściwie Abel Tesfaye zadebiutował 7 lat temu utworami, które na początku publikował zupełnie anonimowo i od razu skupił na sobie uwagę krytyków muzycznych, a także fanów alternatywnego grania. Komercyjny rozgłos przyniósł mu duet z Arianą Grande, singiel "Earned It' ze ścieżki dźwiękowej do filmu "Pięćdziesiąt twarzy Greya", najnowsza płyta "Starboy", ale chyba przede wszystkim związek i rozstanie z Bellą Hadid. Aktualnie media rozpisują się o jego rzekomym związku z piosenkarką Seleną Gomez.

Wartość artysty z roku na rok jest coraz większa, a świadczą o tym przede wszystkim kolejne podpisywane przez niego kontrakty. Poza marką H&M, The Weeknd współpracuje w tym roku także z Pumą. 

Kolekcja "Spring Icons Selected" sygnowana przez muzyka trafi do sprzedaży 2 marca i będzie się składać między innymi ze skórzanych ramonesek, bluz z kapturem, marynarek, płaszczy czy dżinsów. Przedział cenowy waha się pomiędzy 55 a 350 zł.