Zdjęcia do najnowszego lookbooka H&M wykonał Oliver Hadlee Pearch. Pierwsze opublikowane prace fotografa to trzy stylizacje z kolekcji powstałej we współpracy sieciówki z marką Kenzo. Na lookbook składają się zdjęcia prezentujące różnych artystów i aktywistów, którzy zostali ambasadorami KENZO x H&M. Pierwsza z nich to Amy Sall, studentka i aktywistka z Nowego Jorku, która jest założycielką SUNU: Journal of African Affairs, Critical Thought + Aesthetics.

Na zdjęciach zobaczycie też Julianę Huxtable, 23-letnią artystka, poetka i DJka, również mieszkającą na co dzień w Nowym Jorku. Dziewczyny występują wspólnie w sesji w topach z półgolfem w tygrysie nadruki oraz pasujących do nich legginsach z wysokim stanem. Do tego mają na sobie długie, czarne skórzane rękawiczki z nadrukiem w różowe, gumowe logo oraz botki wykończone dzianiną w tygrysi wzór. 

Ambasadorką KENZO x H&M jest również Isamaya French, mieszkająca w Londynie makijażystka, członkini londyńskiego kolektywu The Adams Company. Ma ona na sobie skórzaną kurtkę oversize z podszewką ze sztucznej wełny w kolorze różowym oraz obcisły komplet w tygrysi wzór. Oko Emobo, mieszkający w Paryżu muzyk i performer, frontman zespołu 19 wystąpił w sesji w parce z odpinanym kołnierzem w nadruki, kolorowych dżinsach w tygrysie printy oraz japonkach połączonych ze skarpetkami TabiOko założył również czapkę z daszkiem i doczepioną chustą w tygrysie nadruki, wełniany szalik oraz torbę przez ramie w tygrysi print.

Kolejne sylwetki z lookbooka Keno x H&M będą prezentowane na Snapchacie H&M.