Jeśli wczesnym wieczorem jest coś bardziej rozkosznego, niż lampka czerwonego wytrawnego wina, to może to być tylko lampka wina Hello Kity! Jeden z najbardziej popularnych japońskich kotków, którego wizerunek zdobi już nie tylko akcesoria dla dzieci, ale także m.in. kolekcję lakierów do paznokci, pianek do kąpieli czy bieliznę i który jako jedyna zabawka zwrócił na siebie uwagę samych egzorcystów, znaczy kolejny teren. Firma Sanrio, będąca właścicielem marki Hello Kitty jednoczy siły z właścicielem włoskiej winnicy, a owocem tego mariażu będzie właśnie trunek z etykietą Hello Kitty. Prace nad stworzeniem tego wina trwały łącznie ponad dekadę. Finalny produkt dostępny jest w czterech wersjach – różowego, klasycznego białego, białego musującego wina na bazie szczepu pinot noir i gwiazdy całej serii w postaci białego musującego będącego mieszanką pinot noir i chardonnay.

Jak się okazuje, wino Hello Kitty to prawdziwy biały kruk na półkach z alkoholem – w tej chwili można zamówić je online, ale dotychczas dostępne było tylko w jednym miejscu w całych Stanach. Ciekawostką jest fakt, że restauracja Antonello Ristorante w Kaliforni zdecydowała się poszerzyć swoje menu o potrawy skomponowane w ten sposób, by dobrze eksponowały bukiet wina Hello Kitty. Skusilibyście się?