Choć na sam dźwięk reklamy odruchowo szukamy krzyżyka pozwalającego jak najszybciej ją zamknąć, trzeba uczciwie przyznać, że są też takie, które oglądamy do końca. A nawet, tak jak reklamy Allegro te, przy których prawdziwie się wzruszamy.

Do tego typu obrazów dołącza kolejny. Tym razem bohaterką jest Serena Williams z dzieckiem. Choć zgodnie z planem reklama Gatorade miała być debiutem Alexis Olympii – trzymiesięcznej córeczki tenisistki przed kamerą, ostatecznie ze względu na przeziębienie dziewczynki w reklamie wystąpiła jej dublerka.

Kochanie, nie będę miała nic przeciwko, jeśli okaże się, że nie jesteś urodzoną tenisistką. Albo jeśli w ogóle nie sięgniesz po rakietę. Ale jest jedna rzecz, o którą cię proszę –  obiecaj, że nigdy się nie poddasz.  

– te słowa tenisistka kieruje do swojej córeczki. Serena odwołując się do swych sukcesów sportowych, ale też szerzej – czerpiąc z własnych doświadczeń jako kobieta, daje swojej córeczce i jednocześnie innym dziewczynom silnie wzmacniający przekaz. Reklama jest częścią akcji Sisters in Sweat mającej na celu zachęcenie dziewcząt do uprawiania sportu, nawet jeśli nie wiążą z nim swojej kariery. Zgodnie z badaniami, w wieku dojrzewania dziewczynki prawie 2 razy częściej niż chłopcy porzucają aktywność sportową w poszukiwaniu "sensowniejszych", bardziej w ich mniemaniu nakierowanych na przyszłość rozrywek.

Sport pozwoli ci odkryć siłę i wdzięk, które masz w sobie. I siłę, którą daje bycie w zespole. Czasem wygrywasz, czasem nie. Mów głośniej, daj z siebie więcej

- przekonując, że zasady, które sprawdzą się na boisku, w rzeczywistości mają znacznie szersze, uniwersalne zastosowanie. Tenisistka i jej mąż Alexis Ohanian nie robili tajemnicy ani z ciąży, ani też z pierwszych dni dziecka na świecie – do sieci trafił film rozpoczynający się obrazem pierwszego ciążowego USG, a kończący się ujęciem, na którym rodzina opuszcza szpital tydzień po narodzinach maleństwa. Dodatkowo Alexis Olympia ma swój profil na Instagramie, który śledzą… 133 tysiące obserwujących.

Podczas gdy powyższe można uznać za dyskusyjne i jest kwestią gustu, trzeba przyznać że reklama z udziałem świeżo upieczonej mamy jest z gatunku tych, które mają misję i naprawdę zapadają w pamięć. Takim reklamom przyklaskujemy.