Nowy Jork, Berlin i Londyn to trzy miasta, które dają ogromnie możliwości wyrażania siebie. Nic dziwnego, że stały się tłem do zaprezentowania najnowszej, kapsułowej kolekcji Tommy Jeans. Te kosmopolityczne stolice idealnie oddają przekaz kampanii, która jest hołdem złożonym indywidualizmowi. A na bohaterów sesji wybrano modeli i influencerów, którzy znają te miasta jak własną kieszeń. Elliott Jay Brown i Jiahe Zhang zabierają nas do Londynu, Berlin oglądamy oczami Zsá Zsy Inci Bürkle i Aaronaa Maxa, a z Anajah Hamilton i Jonahem Levinem przemierzamy ulice nowojorskiego Brooklynu. Z kolei za zdjęcia odpowiedzialni są twórcy jednego z najpopularniejszych portali poświęconych współczesnej męskiej oraz ulicznej modzie, czyli HYPEBEAST. 

A co dostajemy w ramach samej kolekcji? Ponadczasowe, charakterystyczne zresztą dla Tommy Jeans fasony, jak dżinsy, T-shirty, bluzy, kurtki typu bomber, puchówki i oczywiście te wykonane z denimu, jak również bielizna.  Wszystkie projekty z jesiennej odsłony linii Tommy Jeans dostępne są w sprzedaży od dzisiaj w wybranych sklepach Tommy Hilfiger na całym świecie, w niektórych salonach partnerskich, a także online na tommy.com.