Za stworzenie spotu reklamowego do kampanii odpowiadał Gordon von Steiner, a jej twarzą została, uznana niedawno za najlepszą wśród modelek, Anna Ewers.Topowa modelka o międzynarodowej sławie, której partnerują niesamowici tancerze to przepis na kampanię pełną energii, zabawy i akcji. Prezentowanych jest tu wiele stylizacji z najnowszych kolekcji znanych i lubianych marek modowych oraz tych typowo sportowych, dostępnych na Zalando.pl.

Spot otwiera naciśnięcie na logo Zalando, które działając niczym przycisk „play” aktywuje do zabawy Annę Ewers (Modelka Roku wg. portalu models.co) oraz wyjątkowo utalentowane młode gwiazdy tańca – Lil Phoenix i iDance Mikey. Athleisure to styl, który najprawdopodobniej będzie królował w tym sezonie, a Zalando to miejsce, gdzie znajdziesz go najwięcej.

- Jesteśmy świadkami dużej zmiany w modzie. Odzież sportowa oraz ogromna popularność aktywnego stylu życia mają coraz większy wpływ na to, jak się ubieramy. Wraz z reżyserem spotu, Gordonem von Steiner pragnęliśmy uchwycić i pokazać pozytywną energię wynikającą z tego połączenia, prezentując inspirowane nią stylizacje na rozbawionych i roztańczonych sylwetkach - tłumaczy Carsten Hendrich, VP Brand Marketing Zalando.