Black Friday", czyli czarny piątek to jedyna okazja podczas której możemy załapać się na niepowtarzalne rabaty! W internecie dostępne są już oferty, które na ten dzień przygotowały poszczególne marki dla swoich oddanych klientów. Tegoroczna "walka o ostatnią sztukę", bo inaczej nazwać tego nie można, będzie się jednak różnić od zeszłorocznej jednym elementem. 

Apple potwierdził wczoraj udział w tej wyczekiwanej przez wszystkich akcji i swoją decyzją zaskoczył wielu. To jedna z tych firm, w której rzadko kiedy możemy liczyć na jakiekolwiek promocje, nawet w okresie świątecznym. Na oficjalnej stronie marki pojawił się ogromny banner, na którym główną rolę odgrywa kultowy zegarek Apple Watch. Firma sugeruje swoim klientom, że przypomnienie o 25 listopada powinno znaleźć się w ich kalendarzu.

Czy to oznacza, że Apple szykuje promocje, które pozwolą nam na zdobycie naprawdę fajnego prezentu świątecznego? MacBook Pro w cenie, która powali nas na kolana? A może nawet przeceniony, nowy iPhone 7? Niestety, firma przyjęła inną taktykę. Przy zakupie wybranych produktów marki otrzymacie kartę upominkową o wartości do 600 zł. Czy ta oferta jest wystarczająca, by skusić Was na wydanie sporej sumy w sklepie Apple?

Wszystkie promocje znajdziecie pod tym linkiem. >>>