Pierwsza kolekcja piosenkarki, która ukazała się na początku tego roku, okazała się ogromnym sukcesem i zmieniła postrzeganie świata mody plus size. Artystka otwarcie przyznała, że jej głównym celem nie jest tworzenie ekskluzywnych produktów lecz walka ze stereotypami związanymi z kobiecym wizerunkiem.

Mimo, że tego nie chciało, Beth udało połączyć się jedno z drugim. W swojej najnowszej kolekcji utrzymuje się wcześniej przyjętego stylu. Wyraziste kroje i głębokie kolory udoskonalone zostały ciekawym designem, który całkowicie oddaje styl piosenkarki - istny rock 'n' roll. Białe falbaniaste koszule z nadrukiem sztucznych rzęs, delikatne sukienki z pięknym dekoltem i wiązaniem w talii, grube i sztywne spódnice z wysokim stanem.

Modelki występujące w kampanii, pomimo że rozmiarem odbiegają daleko od tych, do których media zdołały nas przyzwyczaić, w jesiennych projektach Ditto prezentują się zalotnie i kobieco. Hanna Moon, która odpowiada za zdjęcia, idealnie oddała główne motto całej kolekcji, która ma na celu zachęcić kobiety na całym świecie do większej wiary w siebie i zachęcić je do walki z przyjętymi stereotypami. Jesteśmy za!