Kampania polskiej marki Rosa na jesień-zimę 2021/22 – Biżuteria inspirowana Sardynią

Rzeźbione wiatrem i falami morskimi skały – niekiedy ostre, innym razem łagodnie zaokrąglone, pełne tajemniczych zakamarków i wgłębień, surowe i piękne zarazem. To właśnie krajobraz Sardynii zainspirował Agnieszkę Rosę, założycielkę polskiej biżuteryjnej marki Rosa do stworzenia najnowszej kolekcji na jesień-zimę 2021/22. „Tamtejsza przyroda tworzy zjawiskowe formy, które wyglądają jak gotowe projekty biżuterii” – zauważyła podczas wakacji we Włoszech i postanowiła to wykorzystać. Kilka miesięcy później na światło dzienne wyszły pierwsze projekty, a projektantka powróciła na Sardynię, by zrobić tam sesję zdjęciową. Efekt przeszedł nasze najśmielsze oczekiwania. Będziecie zachwycone, zwłaszcza jeśli należycie do minimalistek. Albo, tak jak Agnieszka, kochacie film „L'Avventura” Michelangela Antonioniego.

Kolekcja biżuterii Rosa na jesień-zimę 2021/22: Forma ponad wszystko

W kolekcji Rosa na jesień-zimę 2021/22 znajdziecie więc kolczyki przypominające małe kamyczki (brylanty zdobiące jeden z modeli budzą skojarzenia z kropelkami wody, które rozprysły się na skałach). Są pierścionki i bransoletki o chropowatej jak skały strukturze, a także kolczyki przypominające ukryte w szczelinach robaczki. To aż nieprawdopodobne, jak bardzo ozdoby wpisały się w surowy krajobraz wyspy. Nie wierzycie? Wystarczy, że zajrzycie do naszej galerii. 

Nie obawiajcie się jednak dosłowności. Organicznym formom trudno odmówić subtelności – a także nowoczesności, dzięki czemu biżuteria z najnowszej kolekcji równie dobrze wpisze się w gust współczesnych minimalistek (i nie tylko). W najnowszej kolekcji nie brak też nawiązać do przeszłości – a konkretnie kultowych modeli z poprzednich sezonów. Najlepszy przykład? Perły – znak rozpoznawczy marki. W końcu kolczyki czy naszyjniki z perłami to jeden z silniejszych biżuteryjnych trendów na jesień-zimę 2021! Podobnie jak sygnety, których wśród najnowszych propozycji marki również nie zabrakło. Agnieszka Rosa szczególnie dumna jest z sygnetu Terra z onyksem o nieregularnej formie. Po raz pierwszy bowiem wyszła nie od kamienia, ale od projektu formy, do którego dostosowała szlif kamienia. 

W kolekcji pierścionków jest zresztą więcej. Ich wyróżnikiem jest nieregularny kształt, a także to, że można nosić je w zestawach. Dobrać można także naszyjniki do kompletu. Albo postawić na ponadczasowe kolczyki-koła, w których także słynie marka Rosa. Najlepiej zresztą zobaczcie same i sami. Zdjęcia z kampanii Rosa autorstwa duetu fotografów Kulesza & Pik czekają na Was w naszej galerii, a poniżej znajdziecie modele, które szczególnie wpadły nam w oko. Wybierzcie się w podróż na Sardynię bez wychodzenia z domu. Kierunek – region Villasimius, bo właśnie tam powstały zdjęcia. „Chłodna porowata powierzchnia skał doskonale kontrastowała z połyskującą biżuterią” – wspomina projektantka. Po prostu wow!