„Pewnego popołudnia usłyszałyśmy w radiu piosenkę The Rolling Stones «It’s Only Rock’n’Roll», pomyślałyśmy, że moda i rock’n’roll to świetne połączenie i że cudownie byłoby zaprojektować koszulki z wizerunkiem Micka Jaggera – powiedziała nam Zuzanna Wachowiak, jedna z projektantek Bizuu. – Kiedy ogłoszono, że zespół zagra trasę koncertową w Europie, stwierdziłyśmy że to znak: musimy zawalczyć o licencję na stworzenie autorskiej kolekcji Bizuu x The Rolling Stones”.

Kolekcja BizuuxPowerPuffGirls - polska marka i Atomówki łączą siły >>>

Nie było to łatwe, ponieważ Mick Jagger i spółka zazwyczaj współpracują tylko z modowymi gigantami. Negocjacje trwały prawie rok, a na rozmowy z przedstawicielami menagementu grupy Bizuu latało aż do Las Vegas. „Zespół ma bardzo spójną wizję swojego wizerunku. Mimo naszej bezwarunkowej miłości do różu «znak The Rolling Stones musiał pozostać czerwony»” – śmieje się Zuzanna.

W kapsułowej kolekcji znajdzie się wszystko to, co wielbicielki Bizuu lubią najbardziej: T-shirty (w tym jeden dla mężczyzn), bluzy, sukienki, ale też płaszcz, sweter, garnitur i bomberka. Są ozdobione aplikacjami i naszywkami z symbolami grupy lub mają nadrukowane wizerunki muzyków. Na jedną z rzeczy naniesiono fragment tekstu z piosenki Stonesów. Której? Zobacz na zdjęciach z kampanii poniżej!

Zobacz także: The Rolling Stones zagrają koncert w Polsce! Bilety już w sprzedaży>>>