StartupAdventure to cykliczny konkurs dla Startupów organizowany przez Burda International Polska. Dzięki współpracy z najlepszymi mentorami i zaangażowaniu ekipy wydawnictwa Burda, StartupAdventure to idealne miejsce, by pokazać, zareklamować i rozwinąć swój projekt, a także znaleźć inwestorów.

- Po pierwszej udanej pilotażowej edycji StartupAdventure dostaliśmy dużo pozytywnych informacji od startupów i mentorów, postanowilismy więc projekt kontynuować. W nieco zmienionej formule, chcemy, żeby stał się na stałe obecny w naszej działalności. Liczymy, ze wszyscy zaangażowani znajdą dla siebie fajne wartości – mówi Anna Podkowińska-Tretyn Chief Digital Officer Burda International Polska.

Nagrodami w konkursie będą: kampania reklamowa w mediach Burdy i półroczna opieka mentorska. Łączna wartość nagród dla zwycięzcy to 150 tysięcy złotych! Dodatkowo wybrane startupy spotkają się również z managementem Burda Poland w celu omówienia potencjalnej współpracy i inwestycji. Nie zabraknie też nagród od naszych partnerów – do wygrania również między innymi voucher na usługi prawnicze i abonament Brand24.

- Startupy to zwinne organizacje o dynamicznym, niezwykle nowoczesnym modelu biznesowym będące jednocześnie bardzo, bardzo blisko klienta i jego potrzeb. Mają niesamowity potencjał w testowaniu produktów wśród różnych grup klientów i potrafią wielokrotnie przebudowywać swój model biznesowy. To dla nas bardzo istotne żeby być blisko takich organizacji, wspierać je, pomagać ograniczać ryzyko, ale jednocześnie czerpać od nich i uczyć się od siebie nawzajem. Nasze doświadczenia zarówno w Polsce jak i na innych rynkach pokazują, że jak mało kto potrafimy wykorzystać potencjał płynący z takiej współpracy i wydobyć korzyść dla obu stron. – mówi JowitaMichalskaChief Marketing Officer Burda International Polska.

Wśród mentorów konkursu zobaczymy management wydawnictwa Burda, a także m.in. Norberta Kilena - szefa strategii agencji Think Kong, Aleksandrę Szol-Tułecką – byłą dyrektor operacyjną w Google, obecnie CEOPixersStudio, FabianaBohdziulaM&A Director CEE w Deloitte, przedstawicieli funduszy inwestycyjnych, a także branży i mediów. Spotkanie poprowadzą MateuszTułecki – twórca konferencji Internet Beta i szef strategii GrowPoint, oraz ŁukaszGłombicki, online manager National GeographicPolska. Partnerami konkursu są CreditAgricole, Brand24 i magazyn Glamour.

Najbliższe spotkanie – z projektami z segment Beauty - odbędzie się już 11 października. Kolejne w listopadzie i grudniu. Zapraszamy do rejestracji wszystkie projekty zainteresowane rozwojem, które pracują w tym obszarze.

Więcej informacji na stronie www.startupadventure.pl