Chcesz wyrazić siebie? Sprawdź, jak zrobili to przedstawiciele młodego pokolenia. Wykorzystując klasyczne propozycje od adidas, stwórz stylizację, która idealnie wpisze się w twój indywidualny styl. 

Materiały prasowe


Do najnowszej kampanii „Classic vibes” CCC zaprosiło czworo przedstawicieli Gen-Z. Jej twarzami zostali: artystka Faustyna Maciejczuk, piosenkarz Artur Sikorski, fotografka Kasia Miłowicz i tancerz Alex Kwiatkowski. Inspirujący twórcy i miłośnicy streetstyle’u stawiają na klasykę w aktualnym wydaniu. Ich modowym wyborem zostały trzy paski na obuwiu, ubraniach i dodatkach. Młode pokolenie odkrywa kultowe modele adidas na nowo, by na ich bazie stworzyć stylizacje we własnym, oryginalnym stylu.

Materiały prasowe

Kasia Mikołowicz (DSCLL) to fotografka i influencerka, w której portfolio znajdziemy portrety najpopularniejszych raperów w Polsce. Miłośniczka fotografii analogowej ceni sobie klasykę w nowym wydaniu, zarówno w twórczości jak i modzie.

Materiały prasowe

Artystka muzyczna Faustyna Maciejczuk to jeden z najbardziej wyjątkowych głosów Gen-Z, która swoją autorską twórczość łączy z wykształceniem muzykolożki. Ceniona za oryginalny styl, uwielbia łączyć niecodzienne elementy z ponadczasowymi dodatkami.

Zobacz także:

Materiały prasowe

Piosenkarz Artur Sikorski swoje klasyczne wykształcenie połączył z aktualnymi trendami w muzyce, tworząc popularne kawałki w nurcie hip-hopu i popu. Miks scenicznych doświadczeń doskonale odzwierciedla w swoich stylizacjach w klimacie streetwear.

Materiały prasowe

Z kolei Alex Kwiatkowski przenosi taniec w zupełnie nowy wymiar, dzieląc się umiejętnościami street dance w sieci. Na co dzień ceni sobie wygodę, a klasyczne obuwie i odzież adidas idealnie wpisują się w jego wizerunek.

Najnowsza kolekcja adidas dostępna w asortymencie CCC to hołd dla prostoty i klasyki w najlepszym wydaniu. Proste formy są dostępne w uniwersalnej kolorystyce czerni i bieli. Sportowy styl połączony z minimalistycznym wzornictwem to idealne rozwiązanie na nadchodzącą wiosnę. Kolekcję sportowych snekaersów uzupełnia odzież i dodatki w klasycznym wydaniu. 

W najnowszej kolekcji CCC x adidas upolujesz minimalistyczne bluzy z logo oraz proste i funkcjonalne torby w wydaniu XS i XL.

Materiały prasowe

Gwiazdy młodego pokolenia zostały uchwycone w obiektywie Gosi Turczyńskiej. Za stylizacje w miejskim stylu odpowiada Michał Kuś.


Produkty adidas dostępne są w salonach stacjonarnych CCC, w aplikacji mobilnej oraz na ccc.eu.