W 2015 roku dyrektor kreatywny domu mody Balmain sprytnie wykorzystał potencjał social mediowy Kendall Jenner i Gigi Hadid. Ich łączny zasięg to ponad 60 milionów obserwatorów na Instagramie. Imponujący wynik, prawda? Internet aż huczał od zdjęć w kreacjach z metką Balmain. 

Wszyscy, którzy liczyli, że Olivier Rousteing powieli swój pomysł i do najnowszej sesji zaprosi nierozłączne przyjaciółki, mogąc czuć się rozczarowani. Jednak projektant ma nosa do zasięgowych kampanii reklamowych i tym razem zaskoczył po raz kolejny - wywołując przy tym spore zainteresowanie mediów z branży mody. #BalmainArmy powiększyła się właśnie o trzy wielkie działa...

ZOBACZCIE KAMPANIĘ BALMAIN WIOSNA-LATO 2016 >>>

Cindy Crawford, Naomi Campbell Claudia Schiffer - ikony modelingu lat 90-tych. Na swoim koncie mają niezliczone pokazy, kampanie, sesje zdjęciowe i wiele razy udowadniały, że modelki to nie tylko wieszaki na ubrania, ale przede wszystkim mądre i charyzmatyczne kobiety. 

"To nowy rozdział dla Balmain. Czasami ludzie są zdezorientowani i myślą tylko kategoriami social mediów i Instagrama. Balmain ma głeboką duszę i to nie dotyczy tylko followersów. To także marzenia i miłość. Myślę, że w tej kampanii mogę to właśnie pokazać i wrócić do tych korzeni. Sama kampania jest o tym, co sprawia, że kocham modę i te trzy kobiety tym właśnie są. Te trzy kobiety są tym, co sprawia, że kochałem modę, kocham ją dziś i będę kochał ją w przyszłości" - wyjawił Olivier Rousteing dla Vogue.com.

Autorem zdjęć jest Steven Klein.

ZOBACZCIE KAMPANIĘ BALMAIN WIOSNA-LATO 2016 >>>