W kampanii House mamy szansę zobaczyć młodych ludzi w ich naturalnym środowisku, wśród autentycznych zachowań, gestów i zainteresowań. Marka towarzyszy im w codziennej zabawie, spotkaniach ze znajomymi, jeździ na desce i szalonej zabawie na koncertach.

 

Film i fotografie wykonane przez Kubę Dąbrowskiego na rzecz kampanii „Thank you for being you” zawierają najmocniejszy znacznik w internecie: #. Ten mały znaczek na klawiaturze nad 3 stał się w krótkim czasie królem popkultury i świata internetu, bez którego współczesna komunikacja Social Mediowa właściwie nie funkcjonuje. Dzięki kreatywności House hashtag nabiera nowego, zabawnego znaczenia. #dogfilter to już nie tylko snapchatowy filtr, a #yoga to coś więcej niż znane nam wszystkim popularne asany i ashtangi. Film kampanijny to nie zwyczajny modowy teledysk, a mocna i ciekawa ideowo-kreatywna alternatywa, która zaskakuje oryginalnym scenariuszem, zabawnym zakończeniem i intrygującym tajemniczym bohaterem - narratorem. Za fantastyczny rezultat artystyczny i koncepcyjny filmu odpowiadają: kreatywno - koncepcyjny duet reżyserski Krzysztof Kosz i Kuba Bujas oraz operator Kacper Fertacz, znany między innymi ze zdjęć do najciekawszych filmów fabularnych ostatnich lat „Ostatniej rodziny” i „Hardcore Disco”.

 

Spójrzcie na lookbook House na wiosnę/lato 2017. Pełno w nim otwartości, pozytywnej energii, szczęścia, sporej dawki zdrowego dystansu i poczucia humoru. Dla mężczyzn przygotowano sportowo-casualowe ubrania, w których każdy fan trendowego streetwearu znajdzie coś dla siebie. Dużo dżinsu, sportowych tkanin i kolorowych nadruków. W kolekcji damskiej znajdziemy kwieciste sukienki, które łączymy z rockową ramoneską, dżinsem i bluzami z wyraźnymi napisami, tak, by nie stracić ani dziewczęcego uroku, ani zadziornego charakteru. Wiosenno-letnie propozycje od House to śmiech, kolory i spontaniczny luz, a przede wszystkim zupełnie nowe podejście do mody, która ma być ciekawym i naturalnym elementem towarzyszącym młodym ludziom na co dzień. Właśnie dlatego, że są sobą warto im podziękować.  

 

KREDYTY:
 Agencja: LAF Artist Management
 Fotograf: Kuba Dąbrowski
 Kreacja i Reżyseria: Krzysztof Kosz i Kuba Bujas
 Operator: Kacper Fertacz
 Stylista: Robert Kiełb
 Modele: Anya Bruver, Roelof Theunissen, Joy Hellinga, Michelle Oosthuizen, Jason   Malan, Marco Da Silva
 Aktor: Sean Collard