Premiera siódmego sezonu "Gry o tron" już za kilka miesięcy, więc ekipa serialu robi wszystko, by nagłośnić to wydarzenie. Główni producenci oficjalnie potwierdzili gościnny występ brytyjskiego muzyka Eda Sheerana. Maisie Williams i Sophie Turner pojawią się w najnowszym odcinku "Carpool Karaoke". To jednak nie koniec pozytywnych informacji dla fanów produkcji HBO. Włoski dom mody Dolce&Gabbana zaprosił do współpracy dwie, najbardziej rozpoznawalne twarze "Gry o tron".

Pod koniec zeszłego tygodnia Kit Harington został ogłoszony nowym ambasadorem męskiego zapachu Dolce&Gabbana "The One". Domenico Dolce i Stefano Gabbana tłumaczą, że Harington jest dokładnie taki jak mężyzna "D&G" - młody, uroczy, charyzmatyczny i z bogatą osobowością. Aktor zastąpi w tej roli przystojnego Matthew McConaughey'a.

Jak się okazuje serialowy John Snow nie jest jedyną postacią z "Gry o tron", która przypadła do gustu włoskim projektantom. W najnowszej kampanii damskiej wersji zapachu "The One" pojawi się sama "Matka Smoków", czyli Emilia Clarke. Aktorka oczarowała duet "Dolce&Gabbana" swoją osobowością i naturalnym pięknem. Jest ożywiona, radosna i promienna. 

Obie kampanie zadebiutują we wrześniu 2017 roku, kilka miesięcy po premierze siódmego sezonu "Gry o tron".