Inverno in Toscana, czyli zimowa odsłona marki Drivemebikini przyniosła ze sobą słońce, walentynkowa kampania – Roma Amore rozgrzała nasze serca. 

Roma Amore, czyli walentynkowa kampania Drivemebikini

Celebrowanie miłości niejedno ma imię. Sole. Mare. Amore. (Słońce, morze i miłość), a może Sole. Mare. Mangiare. (Słońce, morze i jedzenie)? Marka Drivemebikini po raz kolejny zaprasza nas do idyllicznych Włoch, gdzie została zrealizowana jej najnowsza kampania Roma Amore.

Kampania jest nietypowa, bo to ja jestem jej bohaterką. Rzym to jedno z moich ulubionych miast, nie mogłam się powstrzymać – mówi o kampanii Roma Amore założycielka i twórczyni Drivemebikini, Zosia Krasuska-Kopyt.

Za zdjęcia wykonane Zosi w jej autorskich projektach odpowiada Karol Grygoruk, fotograf, który na koncie ma m.in. reportaże i dokumentalne zdjęcia z Palestyny, czy polskiej granicy. Modelka, a zarazem założycielka i twórczyni Drivemebikini pozuje nich w ikonicznych lokalizacjach, m.in. na tle Koloseum, czy na Schodach Hiszpańskich.

Karol Grygoruk

Kampania Roma Amore to esencja włoskiego luzu i idei dolce vitaJej przewodnie kolory to róż, czerwień i biel, które harmonijnie się ze sobą łączą. W kolekcji nie mogło zabraknąć bestsellerowych T-shirtów i bluz, jednak tym razem pojawiły się one w nieszablonowym towarzystwie. Czerwona czapka Vacanze Romane, bluza, której „bohaterkami” są mitologiczne Trzy Gracje, należące do orszaku bogini miłości, czy T-shirt Romantic to elementy, które w wyjątkowy sposób pokazują, czym jest Roma Amore. To miłość. Do Włoch, do Rzymu, do siebie i prostych, błogich przyjemności.

Karol Grygoruk

Kampania Drivemebikini Roma Amore:
Foto: Karol Grygoruk / Shootme
Modelka, dyrektorka kreatywna marki: Zosia Krasuska-Kopyt

Więcej zdjęć znajdziecie w galerii pod artykułem.

Zobacz także: