Kiedy pod koniec 2015 roku Tommy Hilfiger ogłosił, że Gigi Hadidzostała nową twarzą marki to zwiastowało spory sukces. I tak właśnie zdecydowanie można podsumować zarówno pierwszą kolekcję Tommy x Gigi na jesień 2016, jak i na tegoroczny wiosenny sezon. Pokaz drugiej odsłony tego, co powstało z połączenia sił amerykańskiego projektanta i jednej z najbardziej rozchwytywanych obecnie modelek, był wydarzeniem na ogromną skalę. Na terenie pokazu w Venice w Los Angeles powstał Tommyland, czyli małe miasteczko. A każdy look z kolekcji, który pojawił się na wybiegu, dzięki platformie TOMMYNOW i opcji „See Now, Buy Now” można było od razu kupić.

GIGI HADID I BELLA HADID NA POKAZIE TOMMY HILFIGER WIOSNA-LATO 2017 >>>

Dla Gigi, jak sama mówi, możliwość pracy z Hilfigerem jest spełnieniem marzeń, gdyż od zawsze była wielką fanką jego projektów. Z kolei projektant jest oczarowany jej pozytywną energią oraz niewymuszonym stylem bycia, który trafia do ludzi na całym świecie. Dlatego nie mogło być inaczej i obie strony zdecydowały się kontynuować współpracę. Oficjalnie potwierdza to Daniel Grieder, CEO marki Tommy Hilfiger Global i PVH Europe. Jest on bardzo zadowolony z wyników, jakie do tej pory dostarczyły kolekcje Tommy x Gigi. Chodzi zarówno o znaczne poszerzenie odbiorców w mediach społecznościowych poprzez zaangażowanie się nowej widowni, widoczność w prasie, jak i świetne wyniki sprzedaży z dwucyfrowym wzrostem w dwóch kolejnych sezonach.

LALKA BARBIE INSPIROWANA KOLEKCJĄ TOMMY X GIGI >>>

Gigi zatem nadal pozostaje globalną ambasadorką brandu i razem z Hilfigerem będzie pracować nad nowymi kolekcjami - na jesień 2017 oraz na wiosnę 2018. Będą to, tak jak do tej pory, ubrania, buty oraz akcesoria.