W dniach 5-21 sierpnia w Rio De Janeiro w Brazylii odbędą się pierwsze Letnie Igrzyska Olimpijskie w Ameryce Południowej, a drugie w Ameryce Łacińskiej (pierwsze miały miejsce w Meksyku w 1968 roku). W związku z tym największe marki odzieżowe przygotowują z tej okazji ekskluzywne kolekcje sportowe. Szwedzka marka H&M zaprezentowała właśnie zdjęcia kampanijne linii "H&M For Every Victory" - w sprzedaży już od 21 lipca.

"Wkład szwedzkich olimpijczyków w powstanie kolekcji łączącej funkcjonalność odzieży sportowej i wyrafinowany styl był bezcenny. Rezultatem tej współpracy jest gama modnych artykułów sportowych dla każdego" – mówi Pernilla Wohlfahrt, Design and Creative Director w H&M.

Kolekcja "H&M For Every Victory" składa się z treningowych ubrań stworzonych w oparciu o wiedzę ekspertów sportowych i przetestowanych przez sportowców reprezentujących Szwecję na Igrzyskach Olimpijskich. W roku 2016 szwedzcy sportowcy wystąpią na olimpiadzie i paraolimpiadzie w Rio de Janeiro w strojach H&M.

Czerń, szarość, pudrowy róż i złoto - to kolory wchodzące w skład kolekcji "H&M For Every Victory". Pod względem technicznym i wizualnym cała linia bardzo przypomina ubrania, które znalazły się w reprezentacji Szwecji w Rio de Janeiro - szybkoschnące i oddychające materiały, zastosowanie poliestru z recyklingu. 

Kampanię "H&M For Every Victory promują wyjątkowi sportowcy: Caitlyn Jenner, złota medalistka olimpijska w dziesięcioboju, która miała odwagę stanąć w obronie swojej tożsamości; Chelsea Werner, której zespół Downa nie zatrzymał w osiąganiu sukcesów gimnastycznych; Mike Coots, nadal serfujący, choć stracił nogę po tym, jak zaatakował go rekin, czy Namibia Flores, która musiała walczyć z uprzedzeniami, aby realizować marzenia w dziedzinie boksu.