Marki należące do grupy H&M na brak klientów narzekać nie mogą. Zakupy w sklepach H&M, COS czy &Other Stories codziennie robią miliony osób, zarówno stacjonarnie, jak i online. Szwedzki gigant ma jednak ciągle apetyt na więcej, dlatego otwiera nowe marki, jak Arket czy Nyden, którą stworzono głównie z myślą o millenialsach. Ale to nie wszystko. W planach jest również zupełnie nowe przedsięwzięcie obrotnych Szwedów. Powstać ma bowiem dyskont odzieżowy funkcjonujący w ramach platformy ale także w formie klasycznych sklepów. W ofercie Afound, bo właśnie tak będzie się nazywać, pojawią się oczywiście damskie i męskie ubrania i dodatki marek należących do H&M Group, ale nie tylko. H&M podpisało już umowy również z innymi brandami. 

Widzimy w tym projekcie duży potencjał. Afound zostanie uruchomiony, na razie w Szwecji, w 2018 roku. Największą wagę przykładamy do odpowiedniego doboru produktów dostępnych na platformie, oraz poziomu ich cen. Chcemy dać klientom szeroki wybór markowych ubrań w przystępnych, okazyjnych cenach. To będzie nowa jakość dyskontowych zakupów – mówi Fredrik Svartling, dyrektor zarządzający Afound.

Premierę Afound zaplanowano jeszcze na ten rok, a pierwszy sklep otworzy się na popularnej zakupowej ulicy Drottninggatan w Sztokholmie. Równolegle ruszy również sklep online. Czekamy z niecierpliwością! 

ZOBACZ TAKŻE: Marki, których nie ma w Polsce, a marzymy żeby były! >>>