Jeżeli meble Ikea kojarzyły Wam się z prostotą, to od teraz możecie o tym zapomnieć - przynajmniej jeżeli chodzi o ich nazwy. Szwedzka firma, w związku ze swoją najnowszą kampanią reklamową, postanowiła je zmienić i odrobinę skomplikować. Jaki jest cel tego działania? Może Was to zdziwi, ale producent mebli chce nam ułatwić tym życie, a właściwie pomóc zbudować idealny związek. 

Wspólnie z agencją kreatywną Åkestam Holst, IKEA wpadło na znakomity sposób, by poprawić pozycjonowanie swojej firmy. Zmienili nazwy swoich kultowych produktów na najczęściej wpisywane przez Szwedów w wyszukiwarce Google. Takim oto sposobem, dwuosobowe łóżko "lonset" zmieniło swoją nazwę na "jak stworzyć szczęśliwy związek". To nie koniec zabawy!

Praska do czosnku oznaczać będzie "Jak powiedzieć, że nie jestem zainteresowana", pluszowy pies "Mój tata ma alergię na zwierzęcą sierść", kolekcja ramek na zdjęcia "Potrzebuję więcej mężczyzn w swoim życiu", a mikrofalówka "Moja mama nie potrafi gotować"

Szef agencji kreatywnej tłumaczy, że to wieloletnia ideologia firmy podsunęła im takie rozwiązanie. IKEA od zawsze kojarzone jest z najprostszymi rozwiązaniami codziennych problemów. Każda z fraz w jakiś sposób nawiązuje do życia rodzinnego i uczuciowego, czyli do rzeczy, z którymi mamy ciągłą styczność. Niestety kampania jest akcją lokalną i nic nie wskazuje na to, by miała pojawić się w Polsce

Badania dowodzą, że Szwedzi i Duńczycy to najszczęśliwsze narody na świecie. Coraz więcej rzeczy wpływa na to, że to twierdzenie, przestaje nas dziwić! 

CO TO JEST HYGGE? DUŃCZYCY ZNALEŹLI KLUCZ DO SZCZĘŚCIA >>>