Przekonali się o tym pasażerowie, którzy chętnie podzielili się swoimi historiami. Pierwszą z nich jest sytuacja Brazylijki, która zostawiła w Uberze swoją ukochaną parasolkę. Dla niej miała ona sentymentalną wartość. Bardzo jej zależało na odzyskaniu przedmiotu, pomimo że wróciła już do Brazylii. Po skontaktowaniu się z kierowcą przez aplikację dostała szybką odpowiedź i był on tak miły, że wysłał parasolkę pocztą z Polski.

Natomiast pewien biznesmen lecąc w podróż służbową za granicę, w drodze na lotnisko zostawił swoją komórkę w samochodzie. Skontaktował się z biurem obsługi klienta korzystając ze swojego profilu na komputerze i wyjaśnił, że bez komórki jego podróż służbowa nie ma sensu i będzie miał spore problemy w pracy. Biuro obsługi klienta bardzo szybko zareagowało i wysłało kurierem “zgubę” za granicę.

 

Dzięki technologii Ubera możesz łatwo znaleźć zgubę! Co musisz zrobić, żeby odzyskać szybko swoje rzeczy?

1. Kliknij w menu aplikacji (3 kreski w lewym górnym rogu ekranu)

2. Wybierz zakładkę "Historia" i wybierz przejazd, w sprawie którego chcesz się skontaktować z biurem obsługi klienta.

3. Kliknij "Pomoc"

4. Wybierz kategorię - np zgubiony przedmiot czy problem z opłatą za przejazd

5. Wypełnij formularz kontaktowy i voila - odpowiedź otrzymasz w ciągu 24 godzin

 

Skorzystajcie ze specjalnej promocji dla fanów GLAMOUR! Jeśli korzystacie z aplikacji po raz pierwszy, wpiszcie kod ILOVEGLAMOUR - dostaniecie 50 zł na pierwszy przejazd! Kod jest jednorazowy, co oznacza, że niewykorzystane środki nie przechodzą na kolejny przejazd. Promocja ważna do 31.08.2016 r.