Jennifer Lopez kilka miesięcy temu śladem swoich koleżanek z show-biznesu wystartowała z własną marką beauty. W jej ofercie pojawiły się przede wszystkim kosmetyki do pielęgnacji, ale te do makijażu będą zapewne kolejnym krokiem. Choć gwiazda była twarzą zapachów czy wraz z polską marką Inglot stworzyła swoją własną linię do makijażu, to jednak zapragnęła postawić na własny koncept. Podobnie jak chociażby Rihanna, która stworzyła Fenty Beauty. 

W ofercie JLo Beauty znajdziemy rozwiązania, które Jennifer przetestowała na własnej skórze, jeśli chodzi o pielęgnację. Gwiazda promuje odżywioną skórę, która lśni naturalnym blaskiem. Jennifer wszak nie od dziś uwielbia efekt glow i złocistą poświatę na skórze. W ofercie jej marki znajdziemy zatem serum, kremy, boostery czy wielozadaniowe maski Również opakowania kosmetyków nawiązują do estetyki J.Lo są klasyczne, eleganckie, złote.

Rodzinna kampania marki JLo Beauty

Z okazji zbliżającego się Dnia Matki Jennifer tuż przed weekendem podzieliła się ze światem wyjątkową kampanią, która powstała na potrzeby jej kosmetycznej marki. Zależało jej, by celebrować międzypokoleniową więź między kobietami i to, że niezależnie od wieku, jako kobiety możemy żyć w poczuciu, że nic nas nie ogranicza. A uwierzyć w to można właśnie wtedy, kiedy bliskie sobie kobiety się wspierają i umacniają w tym przekonaniu, zachęcają do działania, do podejmowania wyzwań. Dlatego też J.Lo zaprosiła do udziału w sesji zdjęciowej swoją 75-letnią mamę Guadalupe Rodriguez i 13-letnią córkę Emme. Według nas pięknie się razem prezentują!

W galerii zobaczycie więcej zdjęć i wideo, na którym widać jak J.Lo, Emme i Guadalupe świetnie się bawiły podczas robienia zdjęć.