Czasem natrafiamy na takie konta w social mediach, które od razu nas kupują i całkowicie chwytają za serce. Jednym z nich jest Gryffindior, dzięki któremu cały Hogwart zaczął chodzić w ubraniach od Diora. Teraz wracamy z czymś nowym - i równie wspaniałym. 

Jeżeli kochacie modę (ale nie tylko!) i czasem chętnie patrzycie na nią z przymrużeniem oka, to ten profil jest dla was! REILLY, czyli @hey_reilly na Instagramie, ze smakiem i w dość zabawny sposób manipuluje, zmienia i miesza logotypy najpopularniejszych marek, czy wizerunki gwiazd i kultowych bohaterów filmowych. Wyobrażacie sobie, że Calvin Klein ma nagle logo, jak Burger King? Albo plastikowa torba, do złudzenia przypominającą tę z Lidla, okazuje się torbą domu mody Lanvin? Nie wierzycie? Musicie to zobaczyć! Tak samo, jak Gigi Hadid jako Wenus z obrazu Sandra Botticellego, czy Amy Winehouse (dosłownie) pomieszaną z wizerunkiem Maryi.

ZOBACZ TAKŻE: Instagram powróci do chronologicznego wyświetlania postów?

Jak dotąd, REILLY zostało zaobserwowane przez 109 tysięcy użytkowników Instagrama z całego świata, ale popularność profilu wciąż rośnie. I wcale nas to nie dziwi! Same chętnie odwiedzamy to konto i z nieschodzącymi z twarzy uśmiechami przeglądamy kolejne projekty. 

W naszej galerii znajdziecie nasze ulubione zdjęcie z instagramowego konta @hey_reilly. Pierwsze miejsce na podium mają u nas Książę Harry i Meghan Markle w kampanii H&M, ale nic więcej nie zdradzimy - zobaczcie sami! A później koniecznie zaobserwujcie ten profil, stworzony przez szkockiego grafika.