Bruce Weber, gwiazda fotografii, zaprosił nas do swojego domu w Montauk (Long Island). Jego posiadłośc stała się miejscem, gdzie stworzona została kampania na sezon wiosna/lato 2016. Malownicze zacisze, ukryte na wschodnim krańcu wyspy, urzekło Josha Hartnetta, Dree Hemingway oraz team Marc O’Polo. Nie można było sobie wymarzyć lepszego miejsca na sesję zdjęciową.

Podczas pracy z Brucem Weberem, otoczeni byliśmy przez jego przyjaciół, znajomych oraz sąsiadów. Kolekcja wiosna/lato 2016 będzie promowana, jako dwie równoległe linie: „Natural High” dla kobiet oraz „Natural Explorer” dla mężczyzn.

Nikt tak nie potrafi przenieść prawdziwej natury modeli na film, tak jak Bruce Weber ( tak, Weber przyrzeka, iż niezależnie od postępu, który zaszedł w fotografii cyfrowej, on używa tylko negatywu tradycyjnego). Estetyka jego prac jest naturalna i to właśnie połączyło go z Marc O’Polo. To bardzo specyficzny rodzaj współpracy. Zdjęcia z najnowszej kampanii są wglądem do świata Marc O’Polo, którym wraz z naszymi ambasadorami, chcielibyśmy się podzielić. Dlatego wydajemy magazyn „The Diary” dedykowany Bruce’owi Weberowi.

 

Materiały prasowe