„Dodaj do kalendarza Dzień na U!” - tak brzmi hasło promujące kampanię fundacji Rak’n’Roll i Avon Kontra Rak Piersi, która zachęca Polki do regularnych badań. Październik jest miesiącem świadomości raka piersi, którego symbolem jest różowa wstążka. W akcje charytatywne i zbieranie funduszy, aby szerzyć świadomość tego, jak ważne jest działanie prewencyjne, aby zapobiec nowotworowi piersi angażują się globalne marki, ale także muzycy, aktorzy, influencerzy i celebryci. Kobiety bagatelizują i zapominają na co dzień o tym, jak ważne jest dbanie o swoje zdrowie. Dlatego akcja „Dzień na U” przypomina o tym, dlaczego warto badań swoje piersi. Co więcej, Avon dofinansował 10 tysięcy badań USG piersi. Można się na nie umówić w jednym z Gabinetów z Różową Wstążką, które znajdują się w całej Polsce. Listę wszystkich gabinetów znajdziecie na stronie dziennau.pl. Nie czekajcie i również dodajcie do kalendarza swój „Dzień na U”, aby potwierdzić zdrowie swoich piersi. 

Skąd się wzięła i co oznacza różowa wstążka? >>>

Justyna Święs, Ania Markowska z „Top Model” i Ola Hamkało zachęcają do regularnego badania piersi w ramach akcji „Dzień na U”

W ramach akcji „Dzień na U” powstała kampania uświadamiająca o darmowym badaniu i o tym, jak ważne jest regularne badanie piersi. „Raz w roku każda młoda kobieta potrzebuje wziąć Dzień na U, by potwierdzić u specjalisty zdrowie piersi. USG to całkowicie bezbolesne, bezpieczne badanie, które trwa tylko kilkanaście minut”, zaznacza Joanna Rokoszewska-Łojko z Fundacji Rak’n’Roll. W akcję zaangażowały się: Joanna Jabłczyńska, Aleksandra Żuraw, Barbara Wrońska, Aleksandra Hamkało, Joanna Balasz, Anna Markowska, Agnieszka Lili Antoniak czy Małgorzata Rozenek-Majdan, które w ramach manifestu i podkreślenia wagi sprawy na 1 dzień zniknęły z mediów społecznościowych, odbierając swój „Dzień na U”. Zobaczcie powyżej w galerii wideo z Justyną Święs, nakręcone w ramach akcji Avonu i fundacji Rak’n’Roll.