Nie od dziś wiadomo, że ta polska marka sięga naprawdę wysoko. Ale też i daleko, poza granice naszego kraju. Na początku września w Londynie otwarto pierwszy sklep Reserved w Wielkiej Brytanii i już miesiąc później prezes koncernu LPPMarek Piechocki ujawnił, że sprzedaż jest tam o 15% wyższa niż zakładano. Można więc podejrzewać, że po najnowszej kampanii, która dziś ujrzała światło dzienne, kolejne wyniki również przekroczą najśmielsze oczekiwania.

Marka obecna jest w 20 krajach i nie boi się konkurować z największymi graczami na europejskim rynku. Co więcej – Reserved wychodzi to naprawdę dobrze. W kampaniach brandu mogliśmy oglądać już m.in. Carę Delevingne, Brooklyna Beckhama, Georgię May Jagger i Kate Moss, która stała się symbolem wejścia Reserved na angielski rynek. To właśnie top modelka pojawiła się w reklamie promującej wielkie otwarcie salonu przy londyńskim Oxford Street, a także swoją obecnością zainaugurowała wydarzenie. Jednak Reserved nie powiedziało jeszcze ostatniego słowa. Już jutro, właśnie ze stolicy Wielkiej Brytanii, będziemy specjalnie dla Was relacjonować światową, uroczystą premierę najnowszej kampanii marki #iLoveYouCindy z przepiękną Cindy Crawford!

Kiedy w sieci kilka dni temu pojawiła się zapowiedź tej absolutnie nieprawdopodobnej współpracy (ile marek może sobie pozwolić na Cindy w reklamie, no ile?!) posypały się lajki i komentarze w ilościach, jakich chyba samo Reserved się nie spodziewało. Pierwszy teaser na Instagramie @reserved polubiono ponad milion razy! Zbiegło się to również z rekordową (i okrągłą) ilością followersów – dziś polska marka jest liderem wśród odzieżowych brandów w naszym kraju z ponad 400 tysiącami obserwujących na Instagramie. To daje jej również pierwsze miejsce w kategorii Moda. Nie bez znaczenia dla tego sukcesu okazał się zapewne fakt, że sama Cindy Crawford na swoim profilu pokazała pierwsze efekty ich współpracy! I nic dziwnego – jest się czym chwalić.

To do tej pory największa produkcja Reserved (jeśli nie największa w polskiej branży mody w ogóle), ale hasająca po kalifornijskich przedmieściach ikona modelingu (ubrana w różowy garnitur, który musimy mieć) to nie wszystko. Teaser nawet częściowo nie oddawał tego, co możemy oglądać dzisiaj, w pełnej wersji kampanii.

Oprócz Cindy Crawford w iście hollywoodzkim wideo w reżyserii Gordona von Steinera (zaliczanego przez Business of Fashion do 500 najbardziej wpływowych ludzi mody na świecie, który na swoim koncie ma projekty reklamowe dla m.in. Louis Vuitton, Prady i Diora), wystąpili także dwaj znani Wam dobrze panowie. 52-letniej (serio!) modelce w filmie, ale i w kampanii partnerował Dacre Montgomery - aktor znany z drugiej części naszego ulubionego serialu Stranger Things (gdzie wcielił się w rolę buntowniczego Billy'ego Hargrove) oraz aktor Eric Roberts, gwiazdor lat 80. To właśnie tamten okres stał się motywem przewodnim kampanii. Akcja głośnej produkcji Netflixa z udziałem Montgomery'ego także toczy się na początku lat 80., a kariera Cindy właśnie wtedy nabrała największego tempa.

Kim jest Dacre Montgomery, gwiazda najnowszej kampanii Reserved? >>>

Estetyka tamtych czasów widoczna jest w charakterystycznym świetle, kolorach, ale przede wszystkim w stylizacjach Reserved. Białe t-shirty z logo, denimowe lub ortalionowe kurtki, spodnie z wysokim stanem i eleganckie garnitury z szerokimi ramionami inspirowane bohaterkami Dynastii czy Mody na sukces to zaledwie kilka przykładów z najnowszej kolekcji. Ale lata 80. także słychać – muzyka wykorzystana w kampanii od razu przywodzi nam na myśl tamtą dekadę. My zamiast w przeszłość patrzymy w przyszłość i po cichu marzymy, że kiedy już dorośniemy, będziemy takie jak ONA.



Ubierz się jak Cindy Crawford! Wszystkie projekty i ceny kolekcji Reserved >>>



Zdjęcia z kampanii znajdziecie poniżej!