Kapsułowa kolekcja Stay Glossy Gino Rossi zaprojektowana została w oparciu o światowe trendy, aby jeszcze łatwiej było nam ją wprowadzić do naszej garderoby i dostosować do indywidualnego stylu, każdy z projektów dostępny jest w różnych kolorach. Botki w stylu lat 70. na grubym obcasie o kształcie trapezu znajdziemy w czerni, brązie, kamelu i bieli. Czółenka, również na grubym, stabilnym obcasie, kupimy w czerni, kamelu lub bieli. Podobnie jest z torbami. Pierwsza zaprojektowana została w czerni, beżu i brązie, druga w czerni, kamelu i beżu.

Utrzymane w minimalistycznym tonie produkty, dzięki błyszczącej skórze nabierają charakteru i sprawią, że nawet prosta, utrzymana w jednym odcieniu, stylizacja zyska na oryginalności. Produkty z najnowszej, kapsułowej kolekcji Stay Glossy Gino Rossi mogą być więc dopełnienie minimalistycznych kreacji, ale i tych bardziej odważnych, inspirowanych, tak popularnymi obecnie, trendami lat 70. czy 90.

Potwierdza to towarzysząca kolekcji, kampania reklamowa sfotografowana przez duet Wunsche & Samsel, w której produkty Stay Glossy Gino Rossi stają się dopełnieniem różnorodnych stylizacji. Ważnym jej elementem jest scenografia w postaci mebli w stylu lat 70., ale i tych nowoczesnych, minimalistycznych, które podkreślają elegancką, oryginalną linię projektów Stay Glossy Gino Rossi.

Kapsułowa kolekcja Stay Glossy Gino Rossi dostępna jest w sklepach stacjonarnych CCC, na ccc.eu oraz w aplikacji marki.