Dopiero co informowaliśmy Was, że w warszawskiej Elektrowni Powiśle już niebawem otworzy się marka Weekday, a teraz okazuje się, że w Polsce powstaną kolejna dwa sklepy innej marki należącej do grupy H&M. I co ciekawe - tym razem nie w Warszawie! Latem tego roku w Galerii Katowickiej na powierzchni 295 metrów kwadratowych i w Krakowie na powierzchni 300 metrów kwadratowych powstaną salony Monki. Brand ten powstał w 2006 roku w Szwecji i aktualnie dostępny jest w ponad 120 sklepach typu concept store na 16 rynkach (w tym rynkach franczyzowych), a oprócz tego online, oferując wysyłkę do 18 państw europejskich.

Monki w Polsce! Dwa pierwsze sklepy już latem 2019 

Monki ma w swojej ofercie ubrania i dodatki bazujące na aktualnych tendencjach, a wszystko to w bardzo przystępnych cenach. Nie jest obca Polkom, które chętnie robią zakupy nie tylko w sklepie internetowym, ale także w salonach stacjonarnych Monki w innych europejskich miastach. To dało szefostwu marki do myślenia, by otworzyć się na nasz rynek w liczbie aż dwóch nowych sklepów. - Polska to dla nas nowy, fascynujący rynek – mówi Jennie Dahlin Hansson, dyrektor zarządzająca marki Monki. – Nie możemy się doczekać aż produkty Monki pojawią się w stylizacjach polskich pasjonatek mody - dodaje. 

Z informacji, które do nas trafiły wiemy, że dwa pierwsze sklepy Monki będą miały nie tylko sporą powierzchnię, ale i wyróżniające się na tle innych salonów wnętrza. Możemy spodziewać się fasady złożonej z łuków, a oprócz dodatkowych elementów dekoracyjnych, unikalnych dla danego sklepu, klientki będzie witać karuzela dyskotekowych kul. Dokładne daty otwarcia katowickiego i krakowskiego sklepu Monki nie są jeszcze znane. Jak tylko je poznamy, możecie być pewni, że niezwłocznie Was o tym powiadomimy!

Zobacz także: H&M stawia na naturalność. Sieciówka w kampanii strojów kąpielowych pokazuje rozstępy, fałdki i włosy na rękach