Już niebawem w warszawskiej Elektrowni Powiśle otworzy się marka Weekday, ale jeszcze wcześniej powstaną dwa sklepy innej marki należącej do grupy H&M. I co ciekawe - tym razem nie w Warszawie! Latem tego roku w Galerii Katowickiej na powierzchni 295 metrów kwadratowych i w Krakowie w tamtejszym centrum handlowym Bonarka na powierzchni 300 metrów kwadratowych powstaną salony Monki. Brand ten powstał w 2006 roku w Szwecji i aktualnie dostępny jest w ponad 120 sklepach typu concept store na 16 rynkach (w tym rynkach franczyzowych), a oprócz tego online, oferując wysyłkę do 18 państw europejskich.

Monki w Polsce! Dwa pierwsze sklepy już w sierpniu 2019 

Monki ma w swojej ofercie ubrania i dodatki bazujące na aktualnych tendencjach, a wszystko to w bardzo przystępnych cenach. Nie jest obca Polkom, które chętnie robią zakupy nie tylko w sklepie internetowym, ale także w salonach stacjonarnych Monki w innych europejskich miastach. To dało szefostwu marki do myślenia, by otworzyć się na nasz rynek w liczbie aż dwóch nowych sklepów. - Polska to dla nas nowy, fascynujący rynek – mówi Jennie Dahlin Hansson, dyrektor zarządzająca marki Monki. – Nie możemy się doczekać aż produkty Monki pojawią się w stylizacjach polskich pasjonatek mody - dodaje. 

Z informacji, które do nas trafiły wiemy, że dwa pierwsze sklepy Monki będą miały nie tylko sporą powierzchnię, ale i wyróżniające się na tle innych salonów wnętrza. Możemy spodziewać się fasady złożonej z łuków, a oprócz dodatkowych elementów dekoracyjnych, unikalnych dla danego sklepu, klientki będzie witać karuzela dyskotekowych kul. Znane są już daty otwarcia katowickiego i krakowskiego sklepu Monki. Na zakupy do Bonarki będzie można wybrać się już 29 sierpnia, a dzień później, 30 sierpnia do Galerii Katowickiej. 

Zobacz także: H&M stawia na naturalność. Sieciówka w kampanii strojów kąpielowych pokazuje rozstępy, fałdki i włosy na rękach